En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

ehe...du har inte fattat hur tjockt hår jag redan har va? :D skulle jag dessutom ha extensions....huuuu

jag har en lila clipon slinga du kan få låna ;)

Nejdå, du e finast som du e! Å jag e faktiskt ganska normal i skallen för stunden - om en akut lockig pga all fukt.. bläh.

Tack söta du:bow:...får se om jag ställer till med nåt så maken inte hämtar sig på månader...bara "för att"...;)

någon sa en gång att makar behöver ruskas om ibland :D så dom kommer ihåg vad det är dom har förutom soffan å bilen.. ;)

...min stackars man blir omruskad lite titt som tätt p.g.a. mina ryck:angel:...fast jag har inte färgat håret extremt, det behövs inte tjockas på heller då det är rätt duktigt tjockt ändå.

men dina ryck e ju en del av dig å alltså något han älskar! *jädrigt smart så här dags*

neeeeee.. nu Måste jag sova.. det blir Inte bra annars...

men dina ryck e ju en del av dig å alltså något han älskar! *jädrigt smart så här dags*

neeeeee.. nu Måste jag sova.. det blir Inte bra annars...

Så sant:D...och han har visat att det är så, ja;)...Godnatt med dig*vinkar*

*kl*

Harkel....här är en bild på mig.....har dock kortare hår idag.

IM000268.jpg
[/IMG]

Vad kul att se hur western bukisarna igentligen ser ut!:)

Harvest är på grevagården eller är jag helt ute och cyklar?
önskas nån speciell smak på saften?:d

Får jag vara med? Jag hade ju faktiskt varit westernryttare nu om det inte skitit sig hela tiden med hästarna :cool:
Väntar på nästa kandidat men det är bra att tanten finns att åka på ibland :love:

Närbild får ni INTE se :angel:
Det får va en distansbild. Tänk bort spöet = flugviftare :rofl:

http://www.mypix.se/usrimg/JNLNOOMSFMM/lrg/JNJOROMQHOCRF0.jpg

heheh, du e tuffare än mig.. och behöver en bra groom med en bra klocka.. ;)

Allihopa; The More The Merrier...

och jag Hoppas vi får dit en till liten Filur som inte vågar lägga ut en bild... (*PIK* För jag vet att du läääser! :P) ..om jag så ska behöva kidnappa vederbörande och dra dit den till thé, kaffe och bröd mötet. Så det så. (å jag kan göra det - jag lovar ;) om inte annat bussar jag mina elvaåringar på dig så... ;))

:angel::angel::angel::o:p

du trodde väl ändå inte att du skulle slippa undan en liten pik va? ;)
Du står ju ändå ganska högt upp på listan över folk man är löjligt nyfiken på.. :P

:banana:

haha... näe, det kunde man ju ana att det skulle komma.. haha.
Det var ju generöst sagt av dig... :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 079
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
10 228
Senast: vallhund
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 860
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång i tiden hängde jag här. Jag skrev massvis med blogginlägg under flera års tid, älskade det. Men det var ett tag sedan nu, så nu...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka