En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

kanelthé är KALAS got! Så då delar vi en kanna helt enkelt ^^

ska se om tiden finns att dyka upp på harvest.. vet absolut ingenting i nuläget om nånting alls.. >.<

Piraja: Oh tack! :o mjo, mamsen å jag e ganska lika :D på de flesta sätt å vis (men tack gudarna för att jag blev längre :))

Ja, hon är rätt kort;)... och för övrigt anhåller jag om att få dela kannan med kanelthe!!! Älskar kanelthe:d

mennneeeee!! Du får inte göra så mot mig!! Inte visa Tant Svarts bebis.... drömmer ju fortfarande om bebsen på nätterna. Attans skitvärld. är man dum i huvudet som lekt med tanken på å sälja lägenheten å ställa en husvagn på morsans gård så man kanske skulle kunna få råd till den där lille sockerkringlan? *gråter i ett hörn*

Ja, hon är rätt kort;)... och för övrigt anhåller jag om att få dela kannan med kanelthe!!! Älskar kanelthe:d

Lätt du får! :D Tänkte du ta dig bort till harvest? å i så fall.. skulle vi ev kunna dela mer än en kanna thé? ;)

*S* Mamsen e en gnutta kort i rocken ja... :rofl: menm d e tur d för annars hade vi fått ha rullskriskor på henne när hon ska rida Shoni ^^

jaaa, vi gör en Harvest-träff med kaneltea!!!

Om jag åker ner kommer jag att starta JD Tiger Chex i några ridklasser och ställa ut lilla 1-årshingsten Intelligence, så håll utkik i startlistornba och haffa mig!

Grevagården 5-7 oktober

det borde gå! :D

hehe, lätt vi ska! ^^ kanelthébuketräff (med Pirajas hembakta bröd ;))

vi är rätt kassa på det där med buketräffar här inne på western tycker jag.. ^^ eller så ärjag bara expert på att missa dom..

Så här ser iaf jag ut ibland!:)
13242988.jpg

haha, vet du vad?
jag hade fel, det brukar vara första helgen i okt men i år är det 11-14 okt. :D

Grevagården 5-7 oktober
NEJ, NEJ:eek: nu höll du på att missa Harvest också !
Harvest går 11- 14 Okt.
Vi kommer att ses, men lägger tyvärr inte ut en bild på mig här.
såg att du hade kommit på datumet rätt, kan inte radera.

Senast ändrad av en moderator:

alltså Bewildred....jag tycker jag känner igen dig?? Är du lik nån på tv, hihi?

Ajja, sånt där kan man ju grunna på i evigheter, vacker är du iaf!

alltså Bewildred....jag tycker jag känner igen dig?? Är du lik nån på tv, hihi?

Ajja, sånt där kan man ju grunna på i evigheter, vacker är du iaf!

nemen.. tack! nu rodnar jag på riktigt... Är inte så fin i verkligheten, har en knäckt näsa å lite sånt därnt.. >.< ^^

Mjeam, den enda jag vet att jag e lik e mamsen ^^

Hum.. 11? tja, borde funka för mig om inte allt är för knas ^^

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 079
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
10 228
Senast: vallhund
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 860
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång i tiden hängde jag här. Jag skrev massvis med blogginlägg under flera års tid, älskade det. Men det var ett tag sedan nu, så nu...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka