En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

Sv: En tanke slog mig - Hur TUSAN ser vi ut?

hahah, nej den gör inte alls ont! :D Faktiskt! Det som gjort ondast hittills är helt enkelt hålet högst upp i örat :D

Den heter Vertikal labrett... ^^

ja så heter det :p Men nu blir jag glad igen kanska man vågar sig på den iaf :D har haft de flesta andra piercingar men då en kompis sa att en som gjorde denna grät i en vecka då det gjorde så ont blev jag lite rädder :p ... Kanske inte räknas som westernryttare ännu men när Bebbs blir gammal nog så :p Får man va me på liten hörna iaf ?:angel:

JA! ...fast jag behöver två bra groomar här hemma väldigt snart också...dags för praktikant-skifte i Tricorn-fabriken. :)

jo, de finns bra en hel del bra ekiipage här... men inte jag själv än då.. :p men de är så få som vill åka så långt för att tävla... men titta kan man ju alltid göra...

Till Alla: Hur är det med övernattning där? finns det någon stans utan att det kostar skjortan?

ja men absolut, räkna ihop gänget och hör av er! Vi har 8 bäddar, men blir ni fler så får ni alltid rum lite här och var om ni har med egna madrasser.

Pah! Hälsa din kompis att ant är hon en klenis eller så satte piercaren den fel......

Och GIVETVIS jättevälkommen! :bump: (Så kan du få se mig både tugga, vända, dra och leka med min lilla verticala leksak så ska du få svart på vitt att dom inte gör ont ;))

Hrm.. övernattning... *S* Jag vet vart jag kommer sova iaf... ^^

/Fia med fluff som har både piercings och tatueringar vid det här laget - och fler ska d bli ^^

wiie :banana: man vågar knappt visa sig då allt folk ska va så vackra >____<:o
har ingen ny bild men såg ut så här för en månad sedan... ny e hårt rött dock :p
l_b306b34d6f2df3641c80b77b874f7c87.jpg

*med bortglömda piercinag :o men tattosarna e kvar XD*

JA! ...fast jag behöver två bra groomar här hemma väldigt snart också...dags för praktikant-skifte i Tricorn-fabriken. :)

hehehehe, visst är det trevligt med praktikantbyte? :D jag har två små terrorister du kan få alt så erbjuder jag migsjälv, tillhörande zoo och goda vilja som groom ett tag när jah behöver semester från den här j*vla hålan :D

wiie :banana: man vågar knappt visa sig då allt folk ska va så vackra >____<:o
har ingen ny bild men såg ut så här för en månad sedan... ny e hårt rött dock :p
l_b306b34d6f2df3641c80b77b874f7c87.jpg

extentions is tha shiiiit! Fram för fler! *S*

ska se om jag kan hitta bilder på mina..

extensions är verkligen snyggt!

men jag skulle inte kunna ha det... skulle dels inte orka lyfta huvet, dels aldrig få på mig hjälm eller hatt. :p

Jisses:eek:...måste jag färga håret illgrönt med rosa inslag för att slinka in i miljön, eller???:cool:

urkella: Färgstarkt, måste jag säga...men du passar idet:D

:eek:...Helv...e...ska man sova också:crazy:...

nejrå, du å jag kan minsann nog hitta saker å göra nattetid med... ;)

Vi får la se om vi kan hitta en madrass eller så till dig med.. ^^ tror nog min lilla vän har en extra eller så om d krisar :D

wiie! nu måste jag se till att ragga upp folk som vill åka också! de är nog se största problemet just nu :mad:
och självklart vi mellanlandar hos dig! :banana: tackar!

Jisses:eek:...måste jag färga håret illgrönt med rosa inslag för att slinka in i miljön, eller???:cool:

urkella: Färgstarkt, måste jag säga...men du passar idet:D

jag har en lila clipon slinga du kan få låna ;)

Nejdå, du e finast som du e! Å jag e faktiskt ganska normal i skallen för stunden - om en akut lockig pga all fukt.. bläh.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
2 079
Senast: Anna
·
Relationer Jag behöver lite råd från andra med erfarenhet.. Jag har en kompis som på sista tiden ändrat beteende, så pass mycket att vi är flera...
2
Svar
33
· Visningar
10 228
Senast: vallhund
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 860
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång i tiden hängde jag här. Jag skrev massvis med blogginlägg under flera års tid, älskade det. Men det var ett tag sedan nu, så nu...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter