Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Hej! Undrar om här finns några buke som rider western på sina islandshästar, anv western som alternativ i sin ridning, på skoj eller...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: sthu
·
Western Hur "bra" är de som rider/visar i novice amateur i pleasure/horsemanship/Showmaship/halter? är det som c-klass i WRAS? visst måste...
2
Svar
25
· Visningar
2 318
Senast: Wild Rein
·
Western Så, nu har vi en ny bildtråd där alla kan visa upp sina westernhästar eller blivande westernhästar! :banana: Fyll på nu! :)
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 989
Senast: Linnzan
·
Western Haha jag kan inte hitta min aqha handbok och kan inte heller komma ihåg youth reglerna. Jag har fyllt 18 i år, visst är jag 'youth'...
Svar
2
· Visningar
789
C
Western Jag nu har jag fått reda på en träningstävling ca 4 mil hemmifrån. Jag och hästen kan inget om de klasserna,jag är lite feg,vet inte om...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 737
Senast: lakrits
·
Western Vem sitter på bukes snyggaste westernhäst?;) lägg upp bilder på din/dina hästar.. Hagbilder eller uppsuttet, så får vi köra nån slags...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
46 338
Senast: urkella
·
M
Western Vart börjar man? har en unghäst på snart 5år som jag håller på och rider in. Jag skulle vilja testa western eftersom jag tycker det...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: cowsense
·
H
Western Jag funderar på ett westernträns, men vet inte riktigt vart jag ska leta. Jag vill ha ett hållbart och funktionellt vardagsträns, tycker...
Svar
17
· Visningar
1 767
Senast: busigdemon
·
Western hur många är det som har quarterskor på sina hästar, tycker ni hästen fått bättre gång med dem? beställer ni dem från utlandet osv...
2
Svar
31
· Visningar
2 337
Senast: Luxus
·
J
  • Låst
Western Heeeeej!!:) Jo jag vill jättegärna lära mig mer om horsemanchip det verkar bra eftersom att min nuvarande häst är lite tränad i det.Men...
Svar
5
· Visningar
1 911
Senast: gern
·
Western Hur tränar ni inför halter-klasser?
2
Svar
37
· Visningar
2 959
Senast: CindyLou
·
Western Jag har köpt mig ett par Professionals Choice Elite. Men passar de? Fick ta storlek S eftersom hästen är kort i skenbenet men så är han...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: mahlmt
·
Western Ni får förlåta att jag inte är så kunnig inom detta med w-sadlar ännu, men frågar man inte får man ju inget veta;) Min fråga är kort...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: chickan
·
Western Ni som har en sådan - är ni nöjda? Är i behov av en built-up pad då sadeln behöver paddas upp lite runt manken innan hästen musklat sig...
Svar
6
· Visningar
1 818
Senast: Sasse_
·
G
Western Finns det nån som kan berätta för mig hur man kollar vilket märke en westernsadel har. Jag har just köpt en häst och det följde med en...
Svar
12
· Visningar
2 247
Senast: Tender
·
Western Den 26-27 april? Vore kul om de va flera härifrån!
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Tender
·
Western Är inte showmanship en SM gren? en av mina stallkamrater sa att det var så 2008...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: lillaida
·
U
Western Var kan jag hitta en westernklubb i Halland. Närmare bestämt nära Hyltebruk där jag bor. Jag har sökt och hittar ingenting? Är det...
Svar
2
· Visningar
1 778
Senast: Harley
·
G
Western har skaffat mig starka funderingar på att ta kontakt med ett företag och sen åka runt på tävlingar och då även mindre. hade då tänkt...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Lazy Lady
·
Western Vill veta mer om Stoet KROKAS MEGGIE och DEE RONNI SPARK. och KLASSY KINDA TROUBLE. Var de bra hästar och vet ni vem som hade dom...
Svar
15
· Visningar
2 071
Senast: Anneli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka