Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Hejsan ! Vilket bra forum !! YES !! Det här är mitt första post på forumet...och sag säger direkt att svenska inte är mitt hemspråk...
Svar
14
· Visningar
2 011
Senast: BonRaiz
·
M
Western hej bara en fråga vilken tävlings ryttare tycker ni är bäst vem rider snyggast å ser utt att ha gladast hästar.... inom :bump:alla grenar
Svar
1
· Visningar
995
Senast: lillaida
·
R
Western Hur gammal måste hästen vara för att få starta i halter?
Svar
5
· Visningar
988
Senast: ronjabus
·
K
Western alla dessa problem med sadlar! jag har en 8" bred x-full qh-bom på min märr som, hör och häpna, är för liten! Har inte sett någon...
2
Svar
23
· Visningar
3 301
Senast: Druvan
·
T
Western Jag som har funderat på hur det fungerar att rida frieser i western... Så hittade jag en film på youtube alldeles nyss. Kolla in ;)...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 856
D
  • Låst
Western Är det någon här som har erfarenhet av Western Horsemen?? Tänkte ta ut de och kolla min sadel ev. köpa en ny. Blev rekommenderad av en...
Svar
17
· Visningar
1 666
Senast: gern
·
S
Western Hejsan! Hur ställer sig hingstägarna till att betäcka fullblod? Vill de helst bara betäcka quartrar eller hur fungerar det? Bara lite...
2
Svar
30
· Visningar
2 930
Senast: anniequarters
·
Western Jag vill se bilder på andra raser än quarter och paint som används inom western. Hur många är vi här som har det egentligen. Den större...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
24 526
Senast: ebba85
·
Western Här är lite nya bilder på flingpojken och han känns riktigt bra nuförtiden. Dock har vi ett kiropraktorbesök kvar men det bådar gott i...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: lakrits
·
P
Western Hoppas så många som möjligt fick njuta av sveriges bästa reinging ekigpage i helgen! Då SM i reining bland annat avgjordes! De var...
Svar
19
· Visningar
1 618
Senast: hallonsylt
·
Western Finns det några sådana i skåne :) ? Vanlig ridning tilltalar mig inte längre, tycker inte om att hoppa och sånt :angel:. Dressyr är skoj...
Svar
5
· Visningar
1 305
R
Western Ni med dräktiga hästar, ger ni extra mineraler? Selentillskott?
Svar
1
· Visningar
944
Senast: anniequarters
·
Western Nu måste jag skaffa dojor till plutten, och har länge funderat på att försöka med sådanadäringa barfotaboots. Jag kollar lite här om det...
Svar
14
· Visningar
1 350
Senast: Piraja
·
Z
Western Någon som har en sån? Vet att man ej får tävla med den men jag funderade på att skaffa en sån till min unghäst nu i början när han ska...
2
Svar
35
· Visningar
3 518
Senast: Daimie
·
Western Hur lägger ni upp träningen nu inför säsongen? Och vart börjar ni i tävlingsdjungeln? :angel:
2
Svar
24
· Visningar
2 269
Senast: Kickis
·
C
Western westernhästar:D tcker de ser så maffigt ut:D massor em bilder, ni behöver inte rida, visa allt ni har:D
12 13 14
Svar
274
· Visningar
25 535
Senast: ebba85
·
Western Hej. Läste någonstans att westernryttarna ibland har knäskydd på hästarna, vad är detta för skydd och vart hittar man dom? Jag är ute...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: norpan85
·
S
Western Hur gjorde ni i gymnasiet, det brukar ju bara vara dressyr och/eller hoppning men jag vil bara ha western ev lite dressyr. Så hur gjorde...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Thornbird
·
Western Finns det quartrar med löpstam (ren eller delvis) att få tag på i Sverige?
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Peppan
·
Western ...är äntligen här! :bump: Det är ett sto f. 2003 e. Dun It With A Twist Hon kom från USA till Amsterdam i tisdags och var här i...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka