Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Det verkar äntligen som om Chillisen börjar bli bättre :banana: Så nu börjar jag planera lite smått till tävlingsäsongen :bump...
Svar
4
· Visningar
1 496
Senast: Anneli
·
Western Eftersom jag inte har något bättre för mig en lördag em. som denna försöker jag släktforska lite på min ganska nyinköpta paint :love...
Svar
9
· Visningar
1 443
Senast: Wild Rein
·
Western Ex. de som h**ks säljer, är det någon som har någon erfarenhet av paddar i dessa material? Verkar ju smidigt med ett tryckfördelande...
2
Svar
24
· Visningar
2 633
Senast: Bill
·
Western Gör ni något mer än att bara rida wetsern? Vilken gren rider ni? Är det något som ni tyckt varit svårare eller för den delen...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Alazan
·
N
Western Hej alla Jag har en unghäst som precis börjat tappa tänder, och detta gör att jag inte kan rida honom med ett vanligt träns. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: lillbeka
·
Western jag ändrade mig, insåg vad som hände förra gången jag skrev om ämnet
Svar
12
· Visningar
1 744
S
Western Någon som vet vart man kan få tag på en sånn inom sveriges gränser? (Hittat en av för liten storlek på blocket endast och en på denna...
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Zip A
·
Western Men frågar man inget får man inget lära sig. Jag var med stallägaren igår och titta på en 3 åring de ska köpa. Hästen är riden...
Svar
17
· Visningar
1 826
Senast: Mysaan
·
Western Nu är jag här och terrar er igen. :D Funderar på om jag ska införskaffa mig en pad innan jag börjar prova sadlar? Vad ska jag då...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Yrja
·
C
Western Hej, Vill ni komma med lite förslag vadför färg jag ska ha på padden till min Phigalle som även passar ihop med sadeln? och vart kan...
2
Svar
30
· Visningar
3 143
Senast: SAVVY
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=34Xz3Aod_aE&feature=related :rofl:
2 3
Svar
42
· Visningar
4 163
Senast: ebba85
·
T
Western När är en häst mogen att ridas på sidepull? Om det är en häst som hittills mest är riden på vanligt tredelat. Tack på förhand
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Tender
·
P
Western Vår förening har planerade tävlingar i maj , juni , augusti o oktober( Ewr) Hur är det med era hemma föreningar?
2
Svar
22
· Visningar
2 128
Senast: malumbub
·
Western Ja, nu ser ni sadel fråga i rubriken och nu tänker ni NEJJJJJJJJJ inte nu igen. Men jag undrar bara några saker. Det är några ord och...
Svar
16
· Visningar
1 871
Senast: Bill
·
J
Western Äääntligen, nästa lördag åker jag och hämtar den nya förmågan.. Det som bör tilläggas är att hon inte är tränad sen november, gått...
Svar
15
· Visningar
1 405
Senast: __Jeanette
·
C
Western Finns det något intresse för att starta en intresseförening för "ekonomiquarter" här hemma i Sverige? Svar gärna tillsammans med...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 072
Senast: carwes
·
Western jag vet att jag har sett en internet butik som säljer lösa öron till en öras träns. Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
912
M
Western Vill inte vara en glädjedödare men hittade denna när jag var ute och letade videos. http://www.youtube.com/watch?v=vIZJHZ9tEo0 Ger...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 638
Senast: Tess82
·
K
Western Tänkte skicka min 3 åring på inridning, frågan är bara till vem? Tacksam för tips. Inriktning pleasure, hus.
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Wild Rein
·
L
Western Denna knopp!!! detta är många år sen men jag måste bjuda på den här.. hoppas att fler vill berätta om liknande situationer. Min granne...
2
Svar
34
· Visningar
3 019
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025