Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Western Detta är något för barrelrace lovers :love: här tävlar man mot varanndra direkt. just detta klipp är ApHC World Championship...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: freter
·
J
Western Jag skulle gärna vilja veta om det finns någon ridklubb i närheten av Kristianstad som har westernridning? Har tränat och tävlat...
Svar
8
· Visningar
1 803
Senast: Mike
·
Western har suttit och ridit i en relativt ny sadel sista tiden, och har sett att den verkligen har formats av min rumpa, det är nämligen...
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: Lazy Lady
·
Western Är nyfiken på denna hingst! Kanske nån som vet var det finns bilder, kan man hitta honom på internet, eller hur "får man tag på" honom...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Gordon
·
Western Nu är hon äntligen här, och en HON blev det! *glad* Min lilla pleasure tjejja, född tidigt i morse! Ljus fux som pappa och mamma, med...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 611
Senast: ebba85
·
O
Western Hejsan är här någon här inne på Buke som sysslar med Mounted Shooting? skulle så gärna vilja träna på detta men hur,var,när? är det...
2
Svar
37
· Visningar
3 908
Senast: ebba85
·
Western Snacka om att min dam har förändrats sedan jag köpte henne OBS, sista bilden har hon vilat i 2 månader :bump:
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: lillbeka
·
Western Hej Idag har jag verkligen tagit mig tid och borstat och friserat mm alla mina hästar. Han även rida en tur i skogen. Man kan ha så...
2
Svar
21
· Visningar
2 668
Senast: QALM
·
Western Okänd ålder, okänd tillverkare (änsålänge). Är jag dum som testar denna? Säljaren påstår att det är en kvalitetsadel som är gjord...
2
Svar
39
· Visningar
3 248
Senast: Kickis
·
Western Kan man tro sina ögon??? Har SJV insett det galna i bråket om OLWS??? Vi hoppas och tror att detta är på riktigt och inte en dröm...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 442
Senast: Joice
·
Western Undrar om det finns nån här som ska ta hem en häst från USA någon av de närmsta månaderna??? Vi ska ta hem min...kanske nån som behöver...
2
Svar
22
· Visningar
2 481
Senast: Shiney
·
Western ...Varför har vi inte mer av det? Vari ligger den stora kostnaden, och VAD kostar det (utöver själva språngavgiften)? Detta är ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 017
Western Efter att ha suttet och läst ett stort antal trådar här på westernforumet blev jag nyfiken på vilka ni alla är?? Så här kommer ett litet...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 158
S
Western min westernvän hävdar bestämt att jag kan rida western på min 19åriga ardenner... jag tvivlar ju på det... men funderar vidare, finns...
2
Svar
30
· Visningar
2 472
Senast: Paxinarion
·
Western Ja, ännu en sadeltråd. Hade tränaren i stallet till att prova ett par sadlar på hästen. Omdömmet blev att de passade båda två. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: Louica
·
E
Western Undrar om någon därute har lite tips om hur jag kan träna joggen på min travare...? Han är ganska duktigt men bara kortare sträckor...
Svar
18
· Visningar
1 996
Senast: lillbeka
·
Western I somras köpte jag en ny ullpad från "Diamond wool". Nu har jag ridit in min häst och använt den, och pälsen under bakre delen av sadeln...
Svar
14
· Visningar
3 988
Senast: Raggartass
·
P
Western Är lite inovokativ. Tänkte höra om det är någon som provat att markträna (tömköra) på stångbett? Jag har, o det var en possitiv...
Svar
16
· Visningar
1 673
Senast: leia
·
I
Western jag vet inte hur jag ska göra...måste köpa en sadel till hästen..eftersom jag tänkt träna endel detta året och tävla på hobbynivå nästa...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Onnie
·
Western va på banken idag och skrev under papper på mitt lån som gick igenom! Sen åkte jag och red min blivande westernstjärna! Så jävla...
Svar
15
· Visningar
1 441
Senast: Thornbird
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30