Vad har era hästar för personligheter?

Sv: Vad har era hästar för personligheter?

min och mina systrars hästar

My Charmy Chex (Sessan) En liten surkärring i boxen eller när hon har vintervila :angel:, annars så ska hon stå i centrum, kommer alltid fram först i hagen. Gillar inte stora män eller gapigt folk. Ska undersöka ALLT med munnen, precis som en 3 åring, bara att hon är 8 år :crazy:. Kunde förut bita( el nafsa som det heter) efter mig när man gick till hagen, och när man såg på henne så var hon så oskyldig:angel: men det är borta. Och älskar att galoppera och aldrig lat :smirk: (och qh-vänner har sagt till mig att quartrar är lata av sig :crazy:)

Lovis Vad ska man säga, vill alla väl, aldrig elak eller bits. ALDRIG bockat av ngn, en perfekt nybörjar ponny. Dock så kan hon gå imot skänkeln+ sporren vid sidepass vid bom :P *kan själv vilket håll man ska åt* Tillochmed Ronny Åhman hadde lite problem med henne, när hon gick imot sporren :P

Titan
Lyssna bara på namnet, en hård metall... Titan är en ganster, slängde av ryttare som vantar, skrämde vettet ur dom när han stack med dom... men nu så är han "snäll"(:devil:) ponny, som mulle i "Min Häst". :crazy:

Sv: Vad har era hästar för personligheter?

Mina älsklingars personlighet alla är Quarterhorses:
Avelshingstar
Poco Nifty ManEn herre som älskar sin box (och damer). Han älskar gos och pyssel och vill alltid vara i centrum.
Sierra Scheme Han vet att han är kung! Så fort någon tittar visar han gärna upp sig.

Avelston
I Am Moore Deluxe Världens bästa mamma. Hon tar hand om alla föl. Kunde hon skulle hon baka bullar till alla.
Zippos Magic FlameEn ung dam som väntar sitt första föl. Hade hon varit hund hade hon varit en stankt Bernadshund.Cool!
Poco Muis Peppy Hon kallas Bambi och lever upp till det namnet. Rådjursögon och världens gulligaste öron. Hon vill alltid vara tilllags.
Peppy BuccaneraEn dam med som vet vad hon vill och som gärna berättar det för dom andra hästarn.
Eyed Be Skippin Gold Skippi vill gärna synas mest, gå först in och ha maten först.
Matadors Girl Hon är drottningen i hagen. Styr sitt kungarike med järnhand.
Peppy Lil Duschess En häst med ett stort hjärta. Hon kan stå och gosa i timmar. Hon vill känna på allt med läpparna.
Sheza Royal Rider En fin dam som hatar när det regnar och är lerigt ute. Då tittar hon på mig som jag skulle ha förolämpat henne när hon måste gå ut.
Bouncy Sweet FistfulHon håller sig lite för sig själv. Frågar lite försynt om gos. En riktig goding!
ladys Golden AngelFlocken clown. Hon busar hela dagen med allt och alla.
Sierre Poco TwistEn primmadonna! När jag gör iordning henne när hon ska haltras står hon som én staty. Hon älskar att bli fin.

åringar
Qalms Betty Boop En riktig blondin (=
Qalms Peggy Sue En mycket bestämd tös
Qalms Heavy Stuff En morsagris (=
Qalms Lucky One Han är matglad och cool
Qalms King Red En busunge (=
Qalms Royal Dancer Skulle gärna följa med in i vardagsrummet och sitta i soffan
Qalms Samantha Fox Lite blyg men gör gärna bus om någon annan börjar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 952
Senast: Fiorano
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 772
Senast: AbCdE
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat