Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Western Läste att det finns en viss ridteknik inom Western Pleasure som kallas "spur stop". Någon som vet om det används i Sverige också...
2
Svar
28
· Visningar
2 908
Senast: lillaida
·
A
Western Detta är en Crates sadel men jag vet inte om det är en trail, reining eller vad det nu är. Är det någon som kan se det mha dessa bilder...
Svar
11
· Visningar
2 059
Senast: FunnyFlyer
·
T
Western ... min nya stjärna Gators Cyberdream! :love: Vi hämtade henne i Strängnäs igår. Hon hade åkt ända från Trollhättan så vi övernattade i...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 063
Senast: Paxinarion
·
B
Western jag har suttit och letat typ hela natten efter bilder från hjo ko 2006 och 2005.. men hittar inte så många:cry: vet att ja har sett...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: J_Ekblad
·
G
Western Hoppar ni med era westernhästar?! Bildbevis! :banana: //Gilly
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 929
Senast: lakrits
·
E
Western Jag har ett kallblod med väldigt högmanke som jag skulle vilja rida western med. Någon som vet hur en sadel ligger på en sån häst? Finns...
Svar
11
· Visningar
3 154
Senast: bigganl
·
Western har börjat lete lite smått efter sadel till min 2½ åring, så undrar hur dana dessa sadlar är i kvaliten, eller om det är bättre att...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Onnie
·
Western Finns det överhuvudtaget??? Jag har vart runt i stans butiker och letat i alla deras kataloger och hittar inte ens ett litet sketet...
2
Svar
32
· Visningar
3 039
Senast: Tender
·
A
Western Jag skulle vilja prova med lite Nh på min unghäst men då en verkligt duktid tränare med referenser.Skall finnas I Eskilstuna området...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: TDJ
·
Western Jag gillar H***s flätade westernträns. Tycker det är grymt snyggt, men undrar hur det är med storlekarna? Förmodar att det är...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: jinx
·
Western Hej jag letar efter reptyglar! Odelade med hakar (syntet?) Kan någon ge mig adressen till en hemsida där detta säljs? behöver...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Elanor
·
Western Blev smått mörkrädd när jag satt och bläddrade i en hästtidning och får syn på en annons om en westernhäst (reining) till salu...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 669
Senast: Tender
·
Western Kan någon vänlig själ förklara vart jag ska skicka de olika papprena på vårast sto. Vi har köpt ett QH sto. Men vart var det nu igen som...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: wrangler
·
T
Western Hej! Jag har en åring som jag ska ställa ut i Halter nu till våren... Och nu undrar jag vad jag ska göra för att få henne musklad och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 398
Senast: Cowgirls
·
U
Western Vet ni var man kan köpa huvudlag som passar till lite större hästar?
Svar
1
· Visningar
684
Senast: ullis25
·
Western Hej! Har insätt att det här med western sadlar är en hel vetenskap...:eek: Så nu hör jag med er som kan det här.:D Vad skulle kunna...
Svar
14
· Visningar
1 839
Senast: Daimie
·
Western Hej! Kommer säkert få höra att jag skriver på fel ställe men hittade inget ställe som passade bättre.. Jag undrar vart man kan få tag...
Svar
12
· Visningar
1 972
Senast: Kungaskogen
·
Western Många reiners har ju gått över till Davis, förut var det ju bara Professional´s choice som gällde. Varför rider dressyrryttare med en...
2
Svar
27
· Visningar
2 684
Senast: Linnzan
·
Western Jag och vårat 4åriga quartersto var iväg på cliniq för Mia Ekstrand(?) Mamma filmade lite, så tänkte att det vore kul med lite...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Sidekick
·
T
Western Hej! Jag tänkte vända mig till er som har erfarenhet av westernsadlar och höra lite...Jag förstår såklart att westernsadlar inte är...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp