Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western vilka grenar finns de innom western?:confused: Förklara gärna lite om varje gren. Kul och veta för en som inte kan nått om...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: indigo95
·
Western Ni som föder upp och säljer hästar, säljer ni till en icke westernryttare? Syftar nog mest på ni som föder upp amerikanska präglade...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: wrangler
·
R
Western Vad har ni för erfarenheter? Är det krångligt?
Svar
12
· Visningar
1 502
Senast: KVARNAGÅRDEN
·
A
Western Skulle vilja ha tips om hur jag ska få upp ryggmuskelaturen på ett smart sätt utan att behöva rida dressyr el klättra i backar som inte...
Svar
19
· Visningar
1 588
Senast: leia
·
Western Jag är helt grön inom western. Ridit dressyr i hela mitt långa liv men mer på hobby nivå. Har nu fått upp ögonen lite för det här med...
Svar
9
· Visningar
2 642
Senast: Anneli
·
T
Western Idag fick mamma snällt agera fotograf när jag red ner till grannarnas (något snötäckta) ridbana. Det var första gången i år som jag ens...
2
Svar
30
· Visningar
2 696
Senast: Thornbird
·
C
Western Är lite nyfiken? Hur mycket kan ni tänka er att betala för en Clinic (en helg)? Vilka skulle ni vilja träna för? Hur långt kan...
2
Svar
34
· Visningar
2 755
Senast: Cowboy 2b
·
Western Hej! Våran polla har nu blivit 4 år, och det kanske är dags att sakta börja träna lite spinn? Frågan är nu bara hur börjar man träna...
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Shiney
·
Western Hej! Jag har köpt en ny naturfärgad sadel. Och nu undrar jag om jag ska smörja den och såfall med vad? Vill ju inte att den blir...
Svar
11
· Visningar
1 498
Senast: Tender
·
Western Ja vi har börjat diskutera vilka hingstar vi ska sätta på stallets ston nu i vår. Den ena är ca 155 cm hög ganska smäcker, fux och...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: hotrodder
·
Western Elle jag vet inte om det är panik, men jobbigt är det iaf. Har ett fullblodssto som är lite besärlig i vissa situationer och jag...
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: lillbeka
·
Western Hej :) Jag ska köpa ett nytt showträns till min palomino pojk. Har ni något tips? jag har inte helt bestämt mig ännu om jag vill ha...
2
Svar
37
· Visningar
3 357
Senast: roping-malin
·
Western Som rubriken antyder är jag nyfiken på varför just Du rider Western?! 1. Varför rider du western? 2. Har du "alltid" gjort det, eller...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 826
Senast: bigganl
·
R
Western Har det någon betydelse på tävling? Tävlar de i samma klasser?
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Wild Rein
·
N
Western Jag har tänkt åka och kolla på en w-sadel i helgen men säljaren vet tyvärr inte vad det är märke på den. Jag tycker ju den ser ut som...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Lenita
·
T
Western Jag kan absolut ingenting om hur man tränar westernridning. Men ofta ser man att dom sitter och ryggar och ryggar...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 930
Senast: Gordon
·
C
  • Låst
Western Var in på WRAS och själva klubb sidor för många och de har inget lagt ut nånting alls för 2008. Jag planera sommaren i min kalender...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: CaliforniaSwed
·
Western Någon som vet när wras ska lägga ut tävlingskalender 2008? man vill ju som börja planera... O när ska dom uppdatera sm...
2
Svar
35
· Visningar
2 999
Senast: Mia L
·
M
Western Ja som rubriken säger så är min motivation inte på topp just nu :( Hur skall man få upp motivationen när det bara är mörkt kallt och...
Svar
17
· Visningar
1 363
Senast: Wild Rein
·
L
Western Vart får man tag på dom i sverige??? Någon som tagit från USA?? Blev det dyrt med frakter osv..
Svar
6
· Visningar
3 000
Senast: Linnzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30