Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western :eek: Var vi inte överrens o att Dashen skulle bli hunterhäst och inget annat!!! :devil::devil::devil: Nu tar du genast hem...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 203
Senast: cowsense
·
Western Vad är det som skiljer kvalitet o skräp åt egentligen? Ofta läser man fnysningar om sadlar från tex Hööks och dylikt. Jag har haft en...
2
Svar
26
· Visningar
3 385
Senast: fallon
·
R
Western Hejsan allihoppa... Jag har fått besluts ångerst. Hoppas få några tips av er här på Buke! Jag gick 1:an på gymnasiet men hoppade av...
Svar
19
· Visningar
1 938
Senast: Zand
·
C
Western Har en korsning som ska reggas så fort som möjligt men vet ju inte hur snabbt jag får passet, hur hårda är dom på tävling med pass? Jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 607
Senast: Texaz
·
Western Halloj Är det nån som har funderat el bestämt sig för att åka över till USA och leta häst. Nu till våren el hösten. Hur gör ni då...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 317
Senast: Gordon
·
R
Western De hästar som bär på denna gen samt är testade, finns de registrerade någonstans? Eller hur ska ska man kunna vara på säkra sidan om man...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 680
Senast: Myra
·
J
Western hejj, nu ska jag då köpa ny paint, fick stammen skickad till mig igår, men nu till frågan vet ni om det finns någon sida där man kan se...
2
Svar
29
· Visningar
2 191
Senast: __Jeanette
·
Western Har absolut ingen kunskap om western/barock så jag frågar er. :D För ca 2 år sen så praktiserade jag hos en fransman som hade en...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: gutenviks
·
T
Western Ursäkta en okunnig....men det diskuteras i många olika trådar om att använda en "one rein stop" för att kontrollera "okontrollerbara...
2
Svar
23
· Visningar
4 763
Senast: Mirraya
·
Western det finns ju en massa westernklubbar och olika distrikt... Men det känns som om jag hamnar i ett glapp.. Dessutom får jag spunk på...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: PrittePuff
·
Western Jag får blåmärken utan Wrangler! Och då menar jag inte att Wrangler här på forumet slår mig.. ;) Utan snarare när jag rider i mina jeans...
Svar
19
· Visningar
1 761
Senast: wrangler
·
Western Någon som har provat denna? vad tycker ni om den? :bump: vad använder ni annars för "highlight"? har hört att barnolja kan bränna i...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Wild Rein
·
Western Vad ska man titta efter och tänka på när man köper en begagnad kvalitetssadel? Finns säkert gamla tråder, men jag har inte riktigt tid...
Svar
12
· Visningar
1 591
Senast: Luxus
·
Western Jag ska beställa ett träns med egen design, till min häst. Men jag vet inte hur jag vill ha det. Har funderat på flätat pannband, men...
Svar
18
· Visningar
1 380
Senast: pookie
·
Western Jepp, hur löser ni de problemet? Skaffar ett par byxor som passar bättre eller? :p Mina är i läder och det förvärrar ju problemet en...
Svar
7
· Visningar
1 434
Senast: maja_70
·
K
Western Kjøpte en begagnat sadel i sommer. Den är av merket Circle Y. Den skal være mycket prisvärd, da den er i bra stand! Sadelen ligger bra...
Svar
18
· Visningar
2 837
Senast: KorsmoLappen
·
Western Nu är den här! (Fotat med mobil, ha överseende!) :banana: Jag är SUPER glad! Den låg väldigt bra på honom, möjligtvis lite...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
17 907
Senast: Wild Rein
·
M
Western Någon som vet var man kan få tag på gamla showbilder från Appaloosa World Show 2005? Kanske långsökt att fråga här men värt ett försök...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: Gordon
·
Western *Snor idén från gnägg* ..Tre hästar att rida. Alla tre hästarna är väldigt olika, så jag kommer variera vad jag tränar på idag...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
10 128
Senast: real_cowgirl
·
Western Fick ni något/några western grejer el hästgrejer i julklapp. Jag fick biljetter till Jill Johnson de är de närmsta jag kan komma, och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 645
Senast: elinsjobergh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII