westerngrejer i julklapp.

Sv: westerngrejer i julklapp.

De är snygga, fint med det ljusa upptill:)

*kl*
I julklapp blev det ett nytt lasso :love:
Sen fyllde jag år den 27 dec och då blev det bara westerngrejer!!! Nya Roping tyglar, en till brösta, en till tiedown och ett nytt träns! Nu har jag roping utrustning till båda hästarna :D Min föräldrar e underbara!! :banana:

Senast ändrad av en moderator:

*kl*
I julklapp blev det ett nytt lasso :love:
Sen fyllde jag år den 27 dec och då blev det bara westerngrejer!!! Nya Roping tyglar, en till brösta, en till tiedown och ett nytt träns! Nu har jag roping utrustning till båda hästarna :D Min föräldrar e underbara!! :banana:
Kan inte du svara på Jerkline vad används den till?

Vad kul för dig, nu e de bara att köra på hårt me träningen.Pussa o krama mamma o pappa ordentligt:bow:

Jag fick pengar som ska användas till ridlektioner och till en kosse clinic jag planerar att gå i vår. Har beställt en ny sadelgjord som mannen ska betala.. men den har ju inte dykt upp än, måste snart efterlysa min gjord!

fick ett par nya double H boots som mor och far beställt från det stora landet, men dessvärre var dom förstora så julklappen gick lite om intet där :P
men så kom min nya lilla häst den 29:e med paketsnöre i grimman :P

Jag blev himla glad när jag fick ett par romaltyglar i julklapp. Min häst går som en dröm med dem så nu laddar vi inför tävlingssäsongen
/ C

Önskade mig en häst.. men rackarns det vart ingen..Tomten tyckte nog inte att jag varit snäll nog jaja fyller ju år snart så jag får fortsätta hoppas

snyft.... ser mörkt ut...:cry: när ska mina nära och kära förstå att det jag önskar mig ÄR saker till mig och hästarna...:cry: meeennn näää mamma o pappa hoppas än att jag ska sluta med dessa hästar.. vakna säger jag... jag har ju hållt på sen jag var 7 år !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag blev jätteglad när jag fick ett par nya stigbyglar i julklapp av min brorsa. han kan inget om hästar eller western och visste inte att jag har tänkt köpa nya stigbyglar jättelänge utan att det blivit av. han fick bara för sig att beställa ett par på internet. jag blev jätteöverraskad, jag har aldrig fått ngt hästigt av honom förut! så nu behöver jag inte använda mina gamla "aluminium"stigbyglar längre (som iofs ser coola ut, men är skittunga och alltid slår mot skenbenen när man bär sadeln). sadeln känns flera kilo lättare! (tror inte att det verkligen är aluminium, då borde de väl vara lätta? :crazy: )

Jag och min man åkt till Jill Johnsson förra året här uppe i sälent och jag var så spänt för jag verkligen tycker om country musik och hennes låter. Det var en supé (jag tror det kalles för). Maten kom det var så gott sen skulle Jill komma ut och det var bara några låter och "cover songs" bara. Inte äns country:confused:. Då kom någon annat band ute (som var faktis bra, men aldrig hört av förut) som spelade längre än henne. What the....I was robbed! Inte EN ÄNDA JJ låt!!!:smirk:

Men i år fick lov att beställa en Parelli/Pullman sadel.:D

Hej Jag fick massa Western saker :D
En brösta
2 st par tyglar ett par i bomull (vita) och ett par mörk bruna matchar mitt nya träns!
En fiin sadel gjord i rep :D
En sadel väska t w-sadeln
Såna dära "snören" som hänger ner från sadeln :S xD asg
rosa benskydd, borstar... jaa :D

fick ett par nya double H boots som mor och far beställt från det stora landet, men dessvärre var dom förstora så julklappen gick lite om intet där :P
men så kom min nya lilla häst den 29:e med paketsnöre i grimman :P

Vilken stl är det på bootsen......?!

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 718
Senast: lil-sis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur