Imp från usa.

Sv: Imp från usa.

Om jag abra får ett par fina gångartsföl först så tänkte jag tillverka en själv...ett riktigt monster :love:

Vilken hingst ska jag använda tycker ni? :D

Den mest monstrigaste du kan hitta:love:
Fast du behöver ett bra sto, men till det har du ju Cluanna?:angel:

Vad får du för föl iår?

Ja jag har ju faktiskt en blåblodig halterhäst, direktdotter till kid Clu-det kan väl inte bli mer haltemässigt :D

Hon fölar förresten vilken dag som helst (var 330 dgr den 11-e!) pappa till fölet Dont Dress Me :love: (hoppas på sto med strimbläs o fyra strumpor :angel:)

Sessan fölar (är iaf beräknad till) 7 maj, hon är dräktig med Emil :) (första avkomman,syskon till Bosse med liknande linjer-borde bli bra! Mitt lilla test.....)

Hints Sugar Luisa är beräknad till 23 juni, dräktig med David Frost. Red Roan Sabino sto beställt! :D

Sedan ser det ut som följer (men det kan bli någon ändring....:cool:)

Cluanna + Aint It The Blues

Luisa + Consider Him Good (Consider His Source-Dynamic Deluxe-Zippos Mr Good Bar :love:)

Sessan + Little Jackie Favor alt Bertas Wild Rag

Ursäkta OT :o

Jag ska ha en färdig champion vinnare(:Dtyp)
kan vara hingst el sto men den ska vara tävlad med vinster helst.
Gör inget om den är mellan 3-5år. men den ska ju vara fräsch i kropp,knopp,ben.:love: Sen ska den ha mkt utstrålnig och utseende.
Högsta krav man kan ställa så klart.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 847
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12