Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är så mycket engelsk fullblod man kan bli.
Han är dessutom registrerad i APHA som regular paint tack vare sin färg. Så man kan säga att han är den första regular painten ever i Sverige som nu tränas i galoppen. Bland alla andra fullblod kan tilläggas. Blev det snurrigt nu?
Tror det är stopp för att registrera fullblod som paint nu då de infört något som heter one parent rule. Stämmer det ni som är mer insatta?
Dock har jag för mig kan man registrera sitt fullblod i paintregistret då det är ok att avla tillsammans med paint.
Han är så mycket engelsk fullblod man kan bli.
Han är dessutom registrerad i APHA som regular paint tack vare sin färg. Så man kan säga att han är den första regular painten ever i Sverige som nu tränas i galoppen. Bland alla andra fullblod kan tilläggas. Blev det snurrigt nu?
Tror det är stopp för att registrera fullblod som paint nu då de infört något som heter one parent rule. Stämmer det ni som är mer insatta?
Dock har jag för mig kan man registrera sitt fullblod i paintregistret då det är ok att avla tillsammans med paint.
Kära vänner! Er tid kommer Dashen kommer att stå till förfogande om några år In får helt enkelt vänta lite, men den som väntar på något gott
Jag vill bara meddela att dashen galopperar som aldrig förr och han säger att huntern ligger inte för honom nu, nu är det galopp för hela slanten. Han vill att jag meddelar när han ska kvala.
Jag vill bara meddela att dashen galopperar som aldrig förr och han säger att huntern ligger inte för honom nu, nu är det galopp för hela slanten. Han vill att jag meddelar när han ska kvala.
Han är hjärntvättad....
(...och våra betäckningar blir bara billigare och billigare )
Jättefin, VERKLIGEN!!
Undrar också om fullblod får vara skäckar, eller kanske det bara är så att det är ovanligt?! Intressant detdär för det har aldrig slagit mig att dom ens kan vara det
Med risk för att bli nerslagen så tycker iallafall jag att det vore tufft med en skäck på galoppbanan
Inom galoppen spelar det ingen roll hur dom ser ut. Bara dom är först i mål kan dom var rosa!
Det är ok att kalla mig fula ordFast om denna omtalade häst skiter i att komma först i mål...då får vi hem honom till westernbanan