Joice! Va fan!

Sv: Joice! Va fan!

Sluta suktas!

När står han till förfogande? Åk o töm honom i år vetja! Eller nästa åtminstone! :banana: Jag har det perfekta stoet för honom men jag KRÄVER att få vara med på första kullen! :cool:

Tror säkert han skulle göra sig alldeles utomordentligt i huntern själv också!

Jag ska tänka på dig :)

Med stor risk att bli mera hatad!
PIC02564.jpg

Och jag hatar dig verkligen!!!!!:p.
(Har för mig att han är lätt att lasta.....:angel:)

Jag kan hoppas att jag kan bidra med mera Hunter hästar till Galoppen eller jag menar Paintklasserna! Mitt Fullblodsto på 170cm+ väntar ju föl med denna hingst.
I%20Was%20Framed%202.jpg

Och jag hatar dig verkligen!!!!!:p.
(Har för mig att han är lätt att lasta.....:angel:)

Japp det är bara att öppna och säga vi åker om några minuter gör dig klar så stänger jag efter dig:)Han är mycket bra att jobba med, vilken häst:love:

Jag kan hoppas att jag kan bidra med mera Hunter hästar till Galoppen eller jag menar Paintklasserna! Mitt Fullblodsto på 170cm+ väntar ju föl med denna hingst.
I%20Was%20Framed%202.jpg

Ooooohhhhh!!!!!!!!!!!!:love::love::love:

(funderar på att konvertera till lesbianismen och fria till Joice....)

(...funderar i nästa sekund på varför jag inte skulle kunna ta o betäcka ett av mina quarterston med samma hingst..... *hmmm*
Vad kostar han?)

Måste inte ens va en paintmärr! :D Quarter går bra också!

Joice, vet man färgnedärvnigsprocent på den dära andra snyggingen??? För det är väl en ren overo?

Okej nu känner jag mig smått skitzo..... eller synsk kanske :rofl:

Nu hamnade ju min kommentar till ditt inlägg ovanför :eek:

Heja heja jag sattsar en peng på honom å hoppas det går riktigt bra på banan så det kommer fler så snygga skäckar:banana:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
441
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 790
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv