Joice! Va fan!

Sv: Joice! Va fan!

En liten fråga bara... FÅR fullblod vara skäckar? Trodde inte att de fick det, eller åtminstone inte tävla i galopp då.
Jättesnygg häst förresten! ;) Skulle ju mer än gärna se honom på western-banorna!

Jättefin, VERKLIGEN!! :love:
Undrar också om fullblod får vara skäckar, eller kanske det bara är så att det är ovanligt?! Intressant detdär för det har aldrig slagit mig att dom ens kan vara det :rofl:

Med risk för att bli nerslagen så tycker iallafall jag att det vore tufft med en skäck på galoppbanan :angel:

Öh, va?? Vilket?? (Har jobbat natt så det krävs detaljerad förklaring):o

Jamen är du tokig människa!

Först skrev du ett inlägg som jag svarade på, sen raderade du det! Sen skrev du ett identiskt (?) inlägg igen så mitt svar på ditt inlägg hamnade ovanför ditt inlägg....

Hur svårt kan det vara.... :cool::angel:

*förvirrad*

:rofl:

Jamen är du tokig människa!

Först skrev du ett inlägg som jag svarade på, sen raderade du det! Sen skrev du ett identiskt (?) inlägg igen så mitt svar på ditt inlägg hamnade ovanför ditt inlägg....

Hur svårt kan det vara.... :cool::angel:

*förvirrad*

:rofl:

Ooooops....
*ännu mer förvirrad*
..men hur fan snabb är du??

Med risk för att bli idiot klassad igen men 75 tusen fram till nu och då är inte fölet fött än:o Och han är en Frame overo/sabino, han har 5 avkommor med en 100% färgnedärvning 4 som är frameovero/sabino och 1 enbart frame overo.:rofl:Så jah hoppas annars blir det läge för en tattuering:idea:

Något sånt skulle jag aldrig idiotklassa! :D:banana:

Men jag återgår nog till att jobba på din där.... jag betäcker med den istället! :D

Nyfiken, är han så dyr i språngavgift eller har det med fryssperma osv att göra...?

Man får inte betäcka fullblod med semin så det var bara att skaffa ett sto på Irland hon kostade 20.000 och sedan får man betala hela summan för hingsten som kostade 25.000 med levande föl garanti, en abort och uppstallning ultraljud och vet kostnader resa hem. Det slutade på 75 jag kan säga att det hade jag inte trott när jag började denna resa. Han stog på semin till övriga raser förra året. Ska se om jag har några av hanns avkommor kvar på bild, återkommer snart.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
441
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 790
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv