J
Joice
Sv: Joice! Va fan!
Komsi komsi alla westermänniskor som vill sadla om:smirk:
en till
Komsi komsi alla westermänniskor som vill sadla om:smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en till
Vad är detta för jäkla rebellgrupp. Terrorist!
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_01/foal21203_468x569.jpg
en till
Jag kanske ska överge islandhästarna.....
Du kan ju ha 2 raser, med det blir ju dyrare och du har ju redan en dyr ras, men visst blir man sugen jag trodde väl aldrig att jag skulle börja mrd fullblod.
NÄÄÄÄÄ, det trodde inte vi heller att du skulle göra
Kul det är mycket bra reklam att en viss ras kan användas till alltEn kompis har en FD galoppör som numer är alltiallo häst, körning, släde, hoppning, dressyr, fält tävlan, hon har gett sig den på att starta honom i alla disepliner, om än på debutant nivå!!
Stört cool häst!
Du har något som jag vill ha och kanske jag har något som du vill ha byteshandel tror jag det heter
Hallå där! Jag då?!?! Har inte jag nåt du vill ha??? *hoppas*
Nåt måste det väl finnas.....
Name your prize
Jättefin, VERKLIGEN!!
Undrar också om fullblod får vara skäckar, eller kanske det bara är så att det är ovanligt?! Intressant detdär för det har aldrig slagit mig att dom ens kan vara det
Med risk för att bli nerslagen så tycker iallafall jag att det vore tufft med en skäck på galoppbanan
Japp det är jätte kul, och jag vill bara notera ett litet fel han är ingen skäck han är en sabino det finns många hästar med bukfläckar som te.x Briar och de med några vita strumpor,stjärna eller bläs de kallar man ju inte skäck utan de är sabinos, detta är inte lätt om man inte är insatt i färg träsket. Titta i fullblods katalogen alla med vita tecken är sabinos samma som min hingst.Vad roligt att han står i träning nu. Men jag trodde han var 3 år nu 2008?
Jag har redan sagt till flera tränare på täby att de är en skäck fullblod i träning och vad gjorde dom då? Jo rynkade på näsan förståss. Men jag ska hålla utskick när han ska starta.
Hoppas han går bra första gången ut så dom får sig en knäpp på näsan.
Tyvärr står min kapplöpare med en rejälhovbensfraktur så de blir troligtvis ingen mer löpkarriär för honom.
Han han att stå på täby i proffsträning i 10 v sen var de kört. Men jag har ju ettåringen. Men den ska jag nog sälja. jag vill ju hålla på med endast western. Synd att ingen av dom var ston då kunde jag betäckt med din el den andra på bilden han är såå snygg. har läst om honom förr.
Du har något som jag vill ha och kanske jag har något som du vill ha byteshandel tror jag det heter
Fullblod som är sabino eller frame/overo är extremt ovanligt och det är inte många som vet att de finns och hittar man några så är de mycket dyra. Det finns bara 2-3 linjer som det kan poppa upp i, så kallade cropout. sabino fullblod är lite vanligare men dyra då de har sabino fläckar på kroppen, det finns de som är helt vita då kommer vitgenen in och sabino. Det finns 5 olika sabino gener och 1 som det går att testa för (SB1) liknar en skimmel (roan) men man kan missta sig, det är då inte en skimmel (roan) utan en sabino. Nu blev det överkurs. En frameovero är en helt annangen
Vad är detta för jäkla rebellgrupp. Terrorist!