Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilken utrustning brukar ni använda er utav i inridningsstadiet av era unghästar? Vad rekomenderar ni att man använder resp. inte...
Svar
16
· Visningar
1 561
Senast: Kleman
·
Western I min westernklubb går diskussionen hög om man ska vara med i WRAS eller inte. Det sägs argument för och emot. Skulle vilja höra lite...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 625
Senast: Mike
·
Western Hej alla in där ute. Jag behöver hjälp med lite tips och övningar. Det är så att jag har en lite svårriden donna, ett fullblod. Hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 245
Senast: Gonas
·
Western :love:Såg ni den? fasen vad hon var bra Kellie Pickler. Sen tycker jag om Black&Dunn , Kenny Chesney, Reba Mc Entire, och många maånga...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: Thornbird
·
Western Jag rider "vanlig" engelsk ridning men ska köpa en westernsadel till min unghäst. Ska testa om han trivs bättre med den pga sadeltvång...
Svar
10
· Visningar
1 575
Senast: jinx
·
S
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: Mirraya
·
M
Western Appaloosa Hingsten High Noon och Roger Johnson visar sina skills. http://www.youtube.com/watch?v=zCsXmkf5XyY :d
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Tender
·
F
Western Jag sitter mer och mer och kikar runt på olika western sidor (mycket här på buke också) och känner att jag skulle också vilja börja rida...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Sasse_
·
W
Western Hej! Behöver lite goda råd om w sadel. Provar sadlar hej vilt och har fastnat för en Courts. Någon som vet nåt om detta märket? Och i...
Svar
6
· Visningar
2 171
Senast: Sasse_
·
Western har märkt att alla sadlar jag ridit i har stigbyglarna blivit slitna på insidan.. på insidan närmast hästen, på min sadel har det...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Tender
·
Western Så, vad har ni för planer och förhoppningar för nästa år? :bump::banana::bump::banana::bump: Mina främsta är nog; Att köpa hem...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 929
Senast: Thornbird
·
Western Nu har jag tänkt börja tävla reining "på riktigt" dvs. inte bara inom WRAS utan även NRHA/SRHA. Tycker dock inte att jag hittar riktigt...
2
Svar
23
· Visningar
3 509
Senast: hotrodder
·
N
Western Jag hörde att WRAS valt att lägga sitt SM samma helg som SQHA Nationals, har inte funnit någon verifikation på nätet. Någon som vet...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 359
Senast: monke
·
Western Vart hittar man det? Några bra tips kanske?
Svar
9
· Visningar
1 805
U
Western Jag har en häst som väldigt gärna vill skjuta ut bogarna när jag ska svänga. Håller på och tränar upp kondisen på honom och vill gärna...
2
Svar
23
· Visningar
2 852
Senast: Anneli
·
J
Western Jag har en paint hingst, som blir 10 månader den 5 april. Hurt höga är er 1 åringar och visa gärna kort :) Jag tyckar han är ENORM...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 656
Senast: carwes
·
Western Jag måste skaffa en ny sadlgjord, hästen får skav av den vi har nu. Det är en i neopren, aldrig mer neopren! Men, han är så jäkla...
2
Svar
22
· Visningar
3 558
Senast: sthu
·
Western Hej! Är det någon som vet om Leslies bok/böcker finns översatta till svenska? (frågar på detta forum då hon väl är mest förknippad...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Shiney
·
Western har en lite funderingingar.....skall ha en häst som gillar ridas med sidepull och skall skaffa det,eftersom hästen trivs bäst med det...
Svar
19
· Visningar
2 403
Senast: Piraja
·
Western Hej Här kommer bilder på min mammas appaloosahingst. Perez Amazing Flash är namnet om jag inte stavat fel. Han är född i frankrike...
Svar
11
· Visningar
1 763
Senast: avur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur