Hur höga är er 1 åringar??

Sv: Hur höga är er 1 åringar??

puttar upp lite! ;)

här händer inte så mycket (mer än på bredden) för tillfället. Hon har vuxit 2cm sedan sist över baken men ligger kvar på 141cm i mkh. Nu 150cm över baken.

behöver jag ens tillägga att hon ser rätt lustig ut? Det skiljer ju nästan 10cm ;)
Hade inte rumpan vart såpass kraftig som den är hade hon nog tippat framlänges :angel:.

BIIIILD!!!

Lillasyster hade vuxit senast jag måttade, men jag minns inte hur mkt. Hon växer en hel del :D så jag ska nog mäta henne hyffsat snart.

Wrangler: Dags för en ny mätning på grabbarna?
T ex Willy har ju vuxit massor de senaste månaderna!

nåå? vill ha både mått och bildbevis på grabbarna! :bump:

här kommer de nyaste bilderna jag har på Chili (sketen som vanligt :angel:)

Chilisryggsida.jpg

Chilisida-1.jpg

dom bara växer och växer, har inte mätt min nu, men större har hon blivit! men också snällare/lugnare, kan även bero på nya hästar i hagen som petat ner henne några pinnar i rang.

Har precis köpt ett helt underbart ettårigt appaloosa sto.

Hon är 147 över manken och 149 över baken. Hoppas hon ska bli ca 157 cm när hon är klar.
Rose1.jpg

Tiden går och det samme gör höjden :p

Mighty är nu 151 frem och 155 bak.. och snart 1 år o 7 md.

Vi har (tyvär) haft honom på djursjukhus i julen, och där var han på vågen... :eek::eek::eek: 475 kg.... och inte precis fett.

Skal se om jag kan ta kort om det kan bli bättre väder

Mätning idag på quartertjejen vid ett år och åtta månader visade på mellan 147-148 cm över manken. Hon är fortfarande högre bak. Finns det stopp och väx för hästar tro...:crazy:

Liknande trådar

Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V