Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western Hur gör man då egentligen om man köper en quarter och ska registreras som ny ägare? Blir man medlem i AQHA/SQHA då? Eller hur blir man...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 433
Senast: Egonson
·
Western Vad innebär "ranch roping westernsadel" som det står om denna: http://www.blocket.se/vi/13757735.htm?ca=20_s Hur är en sådan att...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Druvan
·
E
Western Jag funderar på hur deet är att rida vestern och kan man rida det i vanlig sadel och hur ska man göra??:confused::confused:
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: lillbeka
·
S
Western Oki... har inte riktigt hunnit fixa tävlingsreglemente än... Men är ändå nyfiken, lite så här i förväg inför säsongen vad jag måste...
Svar
17
· Visningar
1 828
Senast: Texaz
·
L
Western jag tittade en gång för många år sen i en bok som en gammal bekant till mig hade som beskrev quarterns färger. Alla olika varianter på...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Linnzan
·
Western Vi är ju faktiskt inte så jättemånga quarterfolk här, o ännu mindre pleasure/hunter freak men några finns det ju så jag provar! :D...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 909
Senast: Shiney
·
Western Har en 4 åring (snart 4) som har ganska jobbigt sadeltvång. Jag funderar på att skaffa en westernsadel åt honom. Dels för att den...
Svar
10
· Visningar
1 600
Senast: Sasse_
·
Western om Westerridning i nästa nr av vår klubbtidning. Men jag kan verkligen ingenting om Western. Kan ni tipsa mej om bra länkar, där man får...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Tender
·
T
Western Hej! Jag undrar om det finns någon som vet om det finns western ridläger som man kan åka på? Gärna i södra Sverige och som man kan ta...
Svar
5
· Visningar
2 650
·
Ï
Western jag har en dröm att börja träna western, problemet är bara att jag kan inte få tummen ur o kontakta en westernklubb. jag vet inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 661
Senast: Paxinarion
·
K
Western rider en häst som i övrigt är exteriört korrekt men utvecklat underhals vet ej säkert orsaken ,men sadeln är bytt så den passar...
Svar
18
· Visningar
2 051
·
Western Vilka av paintmänniskorna vill ha ett återupprättat futurity?? Ett som det Paintarna var delaktiga i tidigare SSGF??? :banana:
2
Svar
29
· Visningar
2 172
Senast: Lenita
·
Western Om man är nybörjare och vill börja med western ( ridit engelsk länge ) hur hittar man tränare:confused:..här där jag bor så hör man...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: indigo95
·
Western Nu behöver jag ha er hjälp :D Jag utlyser en liten tävling, ni ska få hjälpa mig att hitta på ett namn till min kille. Han heter idag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 851
S
Western Skulle vara lite kul och veta vad ni rider i för sadel. :D så kom igen , lägg gärna ut BILDER också:D
2 3
Svar
49
· Visningar
11 800
Senast: fijja
·
Western Jag funderar lite på det här med Non-pro, amateur osv osv. Gäller dessa regler med alla raser inom westernridningen eller är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 673
Senast: _Erik_
·
E
Western hej! jag undrar om det finns några mer här runt umeå som håller på med western??? skulle vara roligt om man kanske kunde vara flera...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: eppelskrutt
·
W
Western Har hittat en schysst "hobby" westernsadel till min pålle. Sitsstorleken har jag full koll på, men FULL QUARTERBOM ?? Hur stort är...
Svar
8
· Visningar
1 269
·
Western Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på extra breda stångbett? (15,5 cm och större) Jag tänkte närmast på ett "övergångsbett"...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: lillbeka
·
S
Western okej om tråden läggs här? I vilket fall som helst... Jag har en jäkla lust att skola om hästen och mej till westernryttare, då...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 360
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar