Hjälp mig med "westernnamn" till min häst

Sv: Hjälp mig med "westernnamn" till min häst

jag tycker i alla fall att Brunte är ett fint namn på hästen, enkelt o bra, möjligen Shortlegged Rambo om det nu ska va på engelska

Då är Sodbuster (bonnlurk) mer passande! :devil:

Då är Sodbuster (bonnlurk) mer passande! :devil:
Bill, hur kan du tycka att det där är lika roligt varje gång??? Tänkte du när du skrev att det behövdes en FJÄRDE omgång av samma "skämt" i den här tråden? Intressant...

Sodbuster Rambo är ju i och för sig ett ganska tufft och ironiskt namn, som ju spinner lite på folks inskränkta och tröttsamma inställning till rasen som man ju stöter på ibland :angel:

Getoff Rambo?

RodeoGetOff.jpg

Det finns ett ordspråk som säger: "Hur än man borstar o kammar en gris, så är det en gris i alla fall" , så att byta namn ......:D

Ha ha ha du är en sån ond människa ibland, men ändå kan jag inte låta bli att skratta, trots att hela stallet är fullt med grisar...:rofl::rofl::rofl:

Josa ta allt med en nypa salt och vänj dig för Bill kommer alltid vara Bill;)

Kan vara djäkligt snäll också om jag anstränger mej!:devil: Jag raljerar lite ibland och alltid är det nån humorbefriad som drar det upp i näsan ....:devil: :rofl:

Bill, hur kan du tycka att det där är lika roligt varje gång??? Tänkte du när du skrev att det behövdes en FJÄRDE omgång av samma "skämt" i den här tråden? Intressant...

Sodbuster Rambo är ju i och för sig ett ganska tufft och ironiskt namn, som ju spinner lite på folks inskränkta och tröttsamma inställning till rasen som man ju stöter på ibland :angel:
En fråga bara: Är det miniardenner ? :angel::angel::angel:

Kan vara djäkligt snäll också om jag anstränger mej!:devil: Jag raljerar lite ibland och alltid är det nån humorbefriad som drar det upp i näsan ....:devil: :rofl:
Hmmmm, inga starka reaktioner :confused: ( :D )

-Rednuck Rambo
-Red hot Rambo
-Hey Rambo
-Howdy Rambo

Mulle Mustang ?!:idea:

/J.

En fråga bara: Är det miniardenner ? :angel::angel::angel:
i
Japp, miniardenner eller jätteshettis, beroende på vem man frågar... Envis som synden, retsam men med glimten i ögat. Kanske vore nåt för dig också? :angel:

Men nu skulle ju detta handla om namn, förlåt lakrits! :o

i
Japp, miniardenner eller jätteshettis, beroende på vem man frågar... Envis som synden, retsam men med glimten i ögat. Kanske vore nåt för dig också? :angel:

Men nu skulle ju detta handla om namn, förlåt lakrits! :o
Ja, förlåt ! Förslag: Wannabe (a quarter) Rambo !

Alltså... ska jag vara ärlig så så är det med stor förväntan jag går in på trådar där jag ser att du Bill har svarat. Du är vass som tusan, men har alltid en poäng i det du skriver och man förstår att det finns en hel del kunskap i bagaget.

Jag tillhör också den skara som definitivt kan se "glimten i ögat" på dina svar.

Jag har kanske sjuk humor - men jag tycker att du piggar upp det här forumet! :banana:

Alltså... ska jag vara ärlig så så är det med stor förväntan jag går in på trådar där jag ser att du Bill har svarat. Du är vass som tusan, men har alltid en poäng i det du skriver och man förstår att det finns en hel del kunskap i bagaget.

Jag tillhör också den skara som definitivt kan se "glimten i ögat" på dina svar.

Jag har kanske sjuk humor - men jag tycker att du piggar upp det här forumet! :banana:

Jag håller fullständigt med.:bow:

Håller med... Brunte var faktiskt ett roligt förslag......... till trots för att jag föder upp haflinger och gillar dem skarpt!
Vill dock varna dig för att håna en haflinger så de hör det!:cool: De är super inteligenta och dödssnabba till att nagla fast en negativ person med hoven!:banana: Ställer sig helt enkelt ovan på din fot och jag lovar dig, du kommer ingen stands förrän det passar damen eller herren, så det så!! Det finns flera "käcka" typer(halvblodsfolk!!!he..he..) som kan skriva under på det!!
Har du aldrig sett en haflinger in acction så rekommenderar jag det, du vill bli förvånad!:idea:

Brunte..he....he.... God Jul!:)

Håller med... Brunte var faktiskt ett roligt förslag......... till trots för att jag föder upp haflinger och gillar dem skarpt!
Vill dock varna dig för att håna en haflinger så de hör det!:cool: De är super inteligenta och dödssnabba till att nagla fast en negativ person med hoven!:banana: Ställer sig helt enkelt ovan på din fot och jag lovar dig, du kommer ingen stands förrän det passar damen eller herren, så det så!! Det finns flera "käcka" typer(halvblodsfolk!!!he..he..) som kan skriva under på det!!
Har du aldrig sett en haflinger in acction så rekommenderar jag det, du vill bli förvånad!:idea:

Brunte..he....he.... God Jul!:)

Ha ha, och jodå, jag har träffat på dessa söta hästar, ingen klev mig dock på foten så jag inbillar mig att vi är kompisar.

God Jul! :banana:

Men Rough N´ Tough Rambo då? Om han ska heta något med Rambo dvs...

Bästa namnet! Om du vill behålla Rambo i namnet

Getoff Rambo är ju passande om han oxå naglar fast någon då och då :rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 678
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London