Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem!
Jag är riktigt riktigt sugen på Huntin For Chocolate.... han har många avkommor med på World Showen i år och jag är kär i varenda en av dom!
Jag har fått mail från hans ägare och jag ska få mer info i nästa vecka, så jag vet inte än om dom skickar till Europa.....
Om inte kanske dom kan fixa det till 2009.
Sen beror det på om jag har råd med honom till nästa år redan...det blir ju lite dyrare än tex Only Invitational som jag annars funderar på till 2008....
Först o främst ska det klämmas ut en liten Dont Dress Me unge i januari och jag börjar bli spänd som 17 för det....
Jädra jobbig hemsida...
http://www.paradisefarmstexas.com/hfc.htm
Han är ljuvlig, men det är främst hans avkommor jag är mäkta imponerad av! Stora och vackra, mest vita eller ljusa skimmlar som rör sig otroligt härligt och med en underbar uppsyn. Har sett en sisådär 5-6 stycken hitills på World Showen i flera grenar!
Tror inte det.... vet ju inte ens om dom skickar sperma hit så det skulle var aom någon köpt en efter honom, men i Sverige är jag nästan säker på att det inte finns. Jag tänkte avla fram den första nämligen....