TILL PAINTFOLKET!!! *upprop*

Sv: TILL PAINTFOLKET!!! *upprop*

:eek:

Jag måste var konstig... Jag rider mina indianhästar (Paint?) med sadel och mina cowboyhästar (Quarter?) utan :p

Dessutom har jag travare o annat konstigt..... :angel:

Ha, ha, du e normal det är alla små ungar som e konstiga:p
Sålde min paint för några år sedan han hade en lång, tjock vit man som gick ända ner till bogen och var sorrel/tobiano. Varje gång man visade sig i ridhuset kom småttingarna springnas, titta mamma o papppa en indianhäst, hon ska nog rida barbacka nu !
Men nu e man inte så intressant längre med en enfärgad quarter:crazy: småttingarna tycker bara att sadeln e rolig .
Ett tipps plocka av sadeln från painten i stället och sätt på dig en klänning, med lite fjädrar i håret, starta en liten indiangrupp med småttingar hemma på ranchen, de grupperna blir nog fullbokade direkt.

Senast ändrad av en moderator:

:eek:

Jag måste var konstig... Jag rider mina indianhästar (Paint?) med sadel och mina cowboyhästar (Quarter?) utan :p

Dessutom har jag travare o annat konstigt..... :angel:

:rofl: Suveränt! En till som ääälskar:angel: att 'man måste vara i ett fack'. Är det inte quarter 'mot' andra raser, så är det t o m paint mot quarter :rofl: alltför ofta i detta forum...

Här har du en konstig till, brukar gå efter hästens förutsättningar :eek:

:p instämmer, ungarna i ridhuset jagar en bara o skriker vicken fin indian häst o man måste visa att indianhästarnarna rids barbacka..:D håller mig till cowboyhästen med sadel..

Som sagt, kan man inte säga nåt vettigt....trodde mer än så om dig... :crazy:

Lilla Lenita förstod nog inte :angel: ta inte allt på allvar det blir bara för jobbigt då:rofl: Ser inte Buke forumet som en seriös platts för vissa seriösa saker att komma överens om, det fixas på andra ställen.

Lilla Lenita förstod nog inte :angel: ta inte allt på allvar det blir bara för jobbigt då:rofl: Ser inte Buke forumet som en seriös platts för vissa seriösa saker att komma överens om, det fixas på andra ställen.
(när jag skrev det första var det till BILL) "Indian häst"

Blir så less på alla idiotkommentarer från "lilla" Bill så "lilla" Lenita gillar inte när folk spelar med honom..... :mad:

:rofl: Suveränt! En till som ääälskar:angel: att 'man måste vara i ett fack'. Är det inte quarter 'mot' andra raser, så är det t o m paint mot quarter :rofl: alltför ofta i detta forum...

Här har du en konstig till, brukar gå efter hästens förutsättningar :eek:

Exakt, ett jäkla tjafsande om "min ras är bättre än din".....:crazy:

Men JAG e inte BÄSTIS med Bill, hellre med dig:love: Och förresten från mig är det inget tjaffsande om den ena rasen är bättre än den andre. Gillar fortfarande Paints, har vänner som äger Paints. : Men Bills kommentare får ju lite fart på en del här på Buke men snart slipper vi honom... undrar om biljetten är bokad? Förresten har du träffat pån ngn gång, är han/hon normal?

Men JAG e inte BÄSTIS med Bill, hellre med dig:love: Och förresten från mig är det inget tjaffsande om den ena rasen är bättre än den andre. Gillar fortfarande Paints, har vänner som äger Paints. : Men Bills kommentare får ju lite fart på en del här på Buke men snart slipper vi honom... undrar om biljetten är bokad? Förresten har du träffat pån ngn gång, är han/hon normal?

Sammaledes... :D Mig bland annat.. ;)
Ja gudskelov för det...annars bokar jag den... :angel:
Ja, därom tvista de lärde...

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur