Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste var konstig... Jag rider mina indianhästar (Paint?) med sadel och mina cowboyhästar (Quarter?) utan
Dessutom har jag travare o annat konstigt.....
instämmer, ungarna i ridhuset jagar en bara o skriker vicken fin indian häst o man måste visa att indianhästarnarna rids barbacka.. håller mig till cowboyhästen med sadel..
(när jag skrev det första var det till BILL) "Indian häst"Lilla Lenita förstod nog inte ta inte allt på allvar det blir bara för jobbigt då Ser inte Buke forumet som en seriös platts för vissa seriösa saker att komma överens om, det fixas på andra ställen.
Lilla Lenita förstod nog inte ta inte allt på allvar det blir bara för jobbigt då Ser inte Buke forumet som en seriös platts för vissa seriösa saker att komma överens om, det fixas på andra ställen.
Suveränt! En till som ääälskar att 'man måste vara i ett fack'. Är det inte quarter 'mot' andra raser, så är det t o m paint mot quarter alltför ofta i detta forum...
Här har du en konstig till, brukar gå efter hästens förutsättningar
Men JAG e inte BÄSTIS med Bill, hellre med dig Och förresten från mig är det inget tjaffsande om den ena rasen är bättre än den andre. Gillar fortfarande Paints, har vänner som äger Paints. : Men Bills kommentare får ju lite fart på en del här på Buke men snart slipper vi honom... undrar om biljetten är bokad? Förresten har du träffat pån ngn gång, är han/hon normal?