Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western När jag bodde i CA så bodde jag på ett ställe som heter Santa Ynez Där var de mkt rancher, ett år hjälpte jag till i tre dar att driva...
Svar
15
· Visningar
1 983
Senast: Bill
·
Western Hej! Finns det någon som har varit på The western way -ranch i Borås ngn gång? Ska nämligen praktisera där i 3 veckor så om det är någon...
Svar
9
· Visningar
2 084
Senast: Kleman
·
B
Western Jag har ett inlägg här: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=839087 Där jag beskriver min situation. Vill ha tips och...
Svar
6
· Visningar
1 857
Senast: TinyWiny
·
M
Western Lyckades smita ifrån tjocka stläkten ett tag och vill bara önska alla en god jul.:rofl: Är det fler än jag som tänkte ta en långtur i...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Gordon
·
Western Är en sånhär för lång? Hur långa är era kavajer ni tävlar showmanship med i längd?
Svar
8
· Visningar
1 682
S
Western Måste jag ha det också? Hur skaffar man licens till mig och hästen? .:D
Svar
1
· Visningar
766
Senast: real_cowgirl
·
C
Western Är det någon som är ägare av en criollo häst? Hör gärna av er, vore roligt att ha kontakt! Hälsningar Ida
Svar
8
· Visningar
1 477
·
S
Western Jag vill börja med western på mitt vbl. Hur ska jag börja? Har ej tillgång till western tränare. Så vad ska jag skaffa för...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: urkella
·
Western Allt har varit så bra, Allie har blivit behandlad för diverse spänningar i kroppen och har förövrigt börjat gå riktigt riktigt bra. Vi...
2
Svar
27
· Visningar
2 693
·
S
Western Börjar på en ny tråd från tidigare där jag frågade om "bonkande" med hela benen... Samma träning återigen men en ny frågeställning...
2
Svar
33
· Visningar
3 038
Senast: Sasse_
·
S
Western Vad är det för material? Kvalité? snabbt svar tack! ;) Letar sadel som en tok... :D
2
Svar
23
· Visningar
4 495
Senast: Sasse_
·
Western ..Bestämt oss för att vara med i stallets årliga juluppvisning, jag, min tränare och hennes man. I stallet står det 33 hästar, varav 30...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 498
Senast: Tender
·
Western ... i freestyle reining. Får man det eller inte? Jag har regelboken men just det där är väldigt luddigt. Jag ringde någon på WRAS i...
Svar
12
· Visningar
1 588
Senast: Gilly
·
W
Western är det någon som ska till jultorp i år? någon som har varit där? funderar på att åka dit någon gång så det skulle vara kul att höra vad...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 481
Senast: Madame_MS
·
S
Western Vad ska man välja om man vill gå häst men vill ha inriktning western. Det brukar ju bara vara hoppning & dressyr. Tips?
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: Tender
·
Western Hej alla ni som vet. Tänkte höra med er om man får tävla western i engelsk sadel? Har en hoppsadel i dag och jag har inte råd att köpa...
2
Svar
26
· Visningar
3 330
Senast: fonzia
·
L
Western ni som bor i norrbotten.. Hur lägger ni upp eran träning under vintern och kylan?? Antar att inte alla har tillgång till ridhus men...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Linnzan
·
Western Igår träffade jag en av mammas vänninor i affären och vi pratad elite hästar å så. Kom in på Western och hon berättade en hemsk sak :(...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
13 707
M
Western Från klubben Flatland Western riders. Och vilka hästar har vi? Charlotta är jag o har Monrashindra.
Svar
2
· Visningar
896
Senast: lundborg
·
P
Western Hejsan alla! Hade tänkt börja tävla western men har ingen susning om reglerna. Vet någon nån sida på internet där det står mycket om...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: puckot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka