Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Western Några från WRG här? ;)
Svar
12
· Visningar
1 340
Senast: sthu
·
Western Jag satt och funderade lite på det här med bedömning i ridgrenar, säg på lägre nivå som jag själv håller mig på just nu. Jag har ju...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: jackmer
·
Western Hej hallå på er! Nu är det dags, ska skaffa mig en "permanent" showsadel.. har ju annars visat honom i samma som jag rider i hemma...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 885
Senast: wrangler
·
T
Western Min häst har alltid haft problem med munnen, han trivs inte på något bett alls. Om man byter bett så kan han ev. fungera bra på det...
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: cowsense
·
E
Western Ja, frågan är rubriken. ;) http://www.wilmas-spilta.com/Images/bett/westernbett3.jpg
Svar
17
· Visningar
1 893
Senast: lakrits
·
Western Jag undrar vad denna Westernsadel har för värde som ny. Jag antar att The Rider är modellen men är osäker om Easy Rider Saddle co är...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: selda
·
T
Western Ytterligare en förvirrad tråd från mig... :D Jag har funderat på det här många gånger tidigare. Det är så att jag har kämpat med min...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 774
Senast: Thornbird
·
Western När jag har kikat runt på lite bett så har jag upptäckt att vissa stångbett kallas för "träningsbett". Dessa "träningsbett" är många...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: lakrits
·
Western Nån som vet vart jag kan hitta westernkläder åt det mera festliga hållet. Att ha på bröllop till exempel - för både brudpar och gäster.
Svar
7
· Visningar
3 275
Senast: Tussemaja
·
S
Western Någon som vet nåt om det? jag tycker iallafall det verkar som ett bra ställe men jag skulle vilja veta vad ni tycker och tänker om det...
Svar
6
· Visningar
1 369
M
Western När man tävlar med djur. Intressant läsning, se särskilt förslagen under flik 5........ Reflektioner, någon...
Svar
17
· Visningar
1 280
Senast: SKOGSRÅA
·
M
Western jag är lite intresserad av western, har aldrig tävlat eller ridit det. men kan man ha halvblod/fullblod i Trail eller Barrel Race? får...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Texaz
·
S
Western Jag undrar om man får tävla med bosal på D/C-nivå ? Hästen som jag ska tävla med är 13 år. Jag har bläddrat runt i regelboken, men...
Svar
16
· Visningar
1 627
Senast: malumbub
·
S
Western Som jag förstått det, så är Hunter tävlingar ganska sällsynta och oftast förekommande på ras shower!? (Rätt ny inom western, så har inte...
Svar
13
· Visningar
1 929
Senast: malumbub
·
I
Western Va iväg på clinic för ett tag sen med min foderhäst å fastnade direkt, western är nått jag vill träna å hålla på med, planerat att köpa...
Svar
17
· Visningar
1 646
Senast: Itaa
·
Western Siffrorna på sadeln är rena grekiskan :o Vid hornet är det en flärp där det står "THE RIDER" (antar att det är modellen?) och är en...
Svar
2
· Visningar
1 650
Senast: selda
·
U
Western Jag håller på och letar sadelgjord. Jag skulle behöva ha en där själva gjorden (tyget) går en bit ovanför spännet. På den jag har nu så...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Nethril
·
Y
Western En western sadel för nypris 6000:- inte särskilt mycket använd.. enstaka månad.. Inte sliten.. Hur mycket kan man sälja den för?
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Theci
·
Western Satt precis och bläddrade runt bland bilderna på min tant och insåg vilken skillnad det kan vara på vardagsklädsel och puts på både mig...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 638
Senast: Lenita
·
Western Hej! Hur långt har ni kommit med era -04 hästar? Min har varit inriden sen i Januari, men vilat i perioder ca 4-6 veckor varje gång och...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025