Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag letar efter utrustning som passar till en b-ponny.. Sadlar hittar jag på börjes och hööks (´kvalitét?) men var hittar jag bröstor...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: lillsyrran
·
K
Western Hej! Har märkt hur kul ni tycker att det är att lägga upp bilder på era hästar!! så jag undrar om ni vill lägga upp bilder här, el...
2
Svar
26
· Visningar
3 375
Senast: sthu
·
S
Western Vad ska man tänka på första gången man rider med westernbett?
Svar
7
· Visningar
1 325
Senast: Zizzy
·
Western Skulle inte kalendern läggas ut 15 oktober, enligt wras hemsida? Fortfarande inget, finns det någon här som har koll? Vore ju...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: sarma
·
A
Western är det någon i detta avlånga gurkland som möjligtvis har varit på utö, och ridit hos charlotte? jag undrar lixom för att det känns...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 340
Senast: Bobby
·
Western Jag tror vi haft en sådan här tråd tidigare men vi kör en till...det var ju ett tag sedan och mycket kan ju ha ändrats.. Ett nytt år...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 400
Senast: wrangler
·
K
Western Bara undra.. :D Vora såå kul att lära känne dig innan du flytatr hem till oss :D
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Kapre
·
I
Western Vad är det för något och varför använder man det?:)
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: silca
·
G
Western Hej hej.. är det någon mer än jag som längtar till sommar å tävlingar?? härliga tider D!..:banana:
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Sidekick
·
W
Western Hejsan alla westernmänniskor! Jo de är så att jag har funderat på att importera en sadel ifrån USA, men jag är lite orolig över de...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: CaliforniaSwed
·
Western Här kommer ännu ett par dumma frågor från mig. Men jag vill ju veta och lära mig så mycke som möjligt.......:idea: Har fått låna en...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: ishmanda
·
Western Vad på prova på tävling i dag :banana: Det var skit skoj och det tyckte min pålla oxå!! Lite för roligt. Red w.pleasur och...
Svar
13
· Visningar
1 271
Senast: ishmanda
·
L
Western Hej. Jag har kollat runt lite efter reiningskjortor. Men det jag lyckas hitta är på tok för dyra. Så jag tänkte om någon här hade några...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Thornbird
·
T
Western vad tror ni om det?kan man använda vilken häst som helst till det?jag tränar en ettåring just nu och han är cool lugn.jag tror att han...
Svar
18
· Visningar
4 048
Senast: Nethril
·
Western :rofl: :rofl: :rofl: Här är mina senaste tillskott i utrustning. Rosa och ljusblåa "filtar" köpte h**ks ponnyshabrak och fick korta...
Svar
12
· Visningar
1 329
Senast: dannyohanna
·
Western jag köpte idag "Mineraler på burk", trodde jag. I den vanliga stessen innan butiken stänger den dumma tiden 16.00 så grabbade jag tag...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: attempt
·
P
Western Såg att Tävlingsdjursutredningen nu har överlämnat sitt betänkande "Bättre djurskydd - mindre krångel" till statsrådet Eskil Erlandsson...
Svar
10
· Visningar
1 421
Senast: silca
·
Western Jaha ja, så fick vi ÅTER ställa in en tävling:mad:..... Var i hela friden finns alla ryttare??? :confused: Vad gjorde vi för...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 871
Senast: sthu
·
N
Western Är i startgroparna för att sadla om till western, men som nybliven hallänning har jag inte så bra koll på tränare, klubbar m.m. som...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: Samarkand
·
S
Western kollar runt efetr tecknade fina western bilder. Det är så att jag ska brodera på min fleece och då vill jag ha en fin western. någon idé...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Tender
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025