Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag inte är ett dugg insatt i SQHA/AQHA system och reglverk, hur följer dom upp resultat och poäng hit och dit?? Misstänker att det krävs en massa pappersarbete där också.
Jaha ja, så fick vi ÅTER ställa in en tävling.....
Var i hela friden finns alla ryttare???
Vad gjorde vi för fel????
Nästa år kommer vi inte ens att försöka anordna tävlingar, nej nu lägger vi energin på att själva tävla!!!
Har mailat distriktet och de skulle se över det!!! Verkar vara en del på gång, kul!!
Nu är jag ingen aktiv tävlingsryttare (har faktiskt aldrig tävlat annat än bruksridning/körning), men jag hade väldigt gärna testat western.
Problemet är att det är svinigt dyrt. Visst, det finns säkert undantag, men det verkar som man behöver ha linsencer hit och dit och medlemskap där och här. Alla krav på kläder och utrustning har också gjort att jag backat ur.. Det blir helt enkelt för dyrt och för omständigt.
En annan sak är att informationen inte når ut till andra än de riktigt aktiva (gäller alla dicipliner), så den aktiva kretsen växer inte på samma sätt som den skulle gjort om man "bjöd in" folk att vara med.
Ja, det var lite om hur jag som "utomstående" ser på saken. Jag tycker helt enkelt det är för dyrt och för omständigt att komma in, speciellt om man som jag bara vill testa en eller två gånger, och att det saknas info. Lokaltidningar är ju ett bra ställe att få till sig alla glada amatörer, men westernklubben här tycks aldrig göra något.. Förstår att föreningar och klubbar behöver medlemmar, men hur ska man få mer medlemmar om man inte lockar till sig dem?
Gah, nu blev jag upprörd! Ska banne mig leta upp ett nummer och ringa till den där klubben nu med detsamma!