ÅNEJ!!! INte nu igen!!!

Sv: ÅNEJ!!! INte nu igen!!!

Ja vi westernklubbar är inte alltid så bra på att marknadsföra oss...:o

Här försöker vi bjuda in tidningen til allt vi ordnar, fast kanske lappar på stan inför träningstävlingar och E-tävlingar kan vara något....

Har du några bra idéer på hur man kan få ut info bättre? Vore jättebra att få tips!!

Sv: ÅNEJ!!! INte nu igen!!!

Jadu.. Det är verkligen inte lätt. Här får man ofta veta att något hänt EFTER att det har hänt :crazy:
Annonser i lokaltidningar är ju ett bra sätt att locka till sig lite uppmärksamhet, problemet är att det kostar en del.

Här nere är det bara hopp och dressyr som gäller, allt annat är blaha. Att komma fram med nåt nytt till såna människor kräver mängder energi! Minns när vi skulle ha bruksridningsprova-på.. Tog tre försök innan vi fick ihop fem pers :crazy:

Men jag tror ändå att annonser, lappar på ridskolor, utnyttja alla sina kontakter ("Känner inte du nån som skulle vilja..."), kanske försöka rikta sig till en grupp som aldrig testat innan. Det finns säkert många som vill testa, men inte vågar.
Usch sånt här är så svårt! Tråkigt att ingen verkar vilja när man anstränger sig.. Men ge inte upp! Kidnappa grannen och ge honom en häst :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar