Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Western Idag firar jag och min travarvalack 7 år tillsammans! Jag är så glad att jag började med westernridning, annars hade vi nog aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 323
Senast: Thornbird
·
Western Liten spinoff från tråden om tävlingskläder. Jag vill ju gärna tro att jag är lite händig och undrar nu om det finns någon som sytt...
Svar
19
· Visningar
11 174
Senast: Bill
·
Western Lägger denna här då många vet vem de är i western världen. Är de nån som vet om dom hittat el fått nån som helst spår på arabhingsten...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 648
Senast: Windjana
·
M
Western :banana:The European Reining Appaloosa Association är ett nytt spännande projekt baserat på marknadsföringen av reining appaloosas i...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: melsappaloosas
·
K
Western Använder ni bakgjorden till era western sadlar?
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: Piraja
·
X
Western Min westerntränare sa att det fanns massa grenar inom western när jag bröjade rida.. Hon sa att det t.o.m fanns en Hoppgren. Någon...
Svar
17
· Visningar
1 814
Senast: xScandi
·
D
Western hej hej undrar om det är svårt att lära sig rida western , vill inte tävla men vill kunna de mesta o rida i western grejer , e så fränt...
2
Svar
20
· Visningar
3 401
Senast: ishmanda
·
Western För något år sedan fanns en fantastiskt tråd under dåvarande utrustningsforumet där man kunde gotta sig i spektakulära...
2
Svar
20
· Visningar
2 360
Senast: silca
·
Western Vad har ni för hatt när ni tävlar? Är extremt less på min numera fula hatt o ska köpa en ny inför nästa säsong, men vet inte hurdan jag...
Svar
16
· Visningar
2 120
Senast: naivasha
·
Western Den 12 augusti kom Krutrök hem till oss. En nordistravare född -93 som inte startat på trav. Han är westernriden av sin tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: a_c72
·
Western sitter og kikker mye på diverse nettsider som selger saler, både nye og brukte og en ting slår meg... det er svært svært få saler som er...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: smulemor
·
Western Jag har en dum fråga. Men har suttet och funderat, är ny inom western. Men ni som tävlar vad har ni på fötterna? :confused::confused...
Svar
9
· Visningar
1 057
·
Western Såg att den preliminära tävlingsäsongen för 2008 hade kommit upp på SQHAs hemsida... förr oss som gillar att planera långt fram..:D
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Kickis
·
Western Har någon ett tips om övningar hur man stärker upp en svag högersida på hästen.
2 3
Svar
45
· Visningar
3 965
Senast: bigganl
·
C
Western Vad har du för knep för att få din/era westernhäst/ar vacker? Intensiv rykt? Ngt hemligt knep? Ngt speciellt foder? osv osv Fram...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 050
Senast: silca
·
U
Western Vet någon var det kan finnas en w- butik i New York? Pappa ska dit och då tänkte ju jag att han kunde köpa lite grejer till mig..:D Men...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: ullis25
·
Western Och börja med western i denna sekund om jag hade fått en häst som denna...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 541
Senast: _busster_
·
L
  • Låst
Western fins det inga i närheten av sala som skulle vilja ingå i ett rånar band? vi kan dra iväg någon dag eller vecka på rånar turne och och...
Svar
6
· Visningar
1 826
Western Vad är det för kvalite? Vilka märken räknas som dåliga resp bra?
Svar
0
· Visningar
1 642
Senast: abc
·
C
Western Kanske inte rätt forum, men eftersom den låg under Western på Börjes så frågar jag här. Har någon erfarenhet av Sadel Sidney från...
Svar
5
· Visningar
1 208
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025