Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De slog mig förut att en annan som jag känner trodde att deras ponny blivit stulen och gick ut i radio mm och sa detta men de slutatde med att dom hittade henne i ett dike och brandkåren kunde komma och dra upp henne utan större skader. Trött och frusen men inte mkt mer.
smasc är död.
hittade honom igår. Efter ca 2 månaders letande fann vi honom drunknad.
så nu vet alla ni som har brytt er och undrat hur det ligger till.
tack för att ni alla har ägnat honom era tankar!
Jag tycker allt är så tragiskt.. kan inte förstå vad som har hänt... jag såg denna underbara hingst på både chappen & hjoko i sommras & beundrade hela han sååå otroligt mycket.. inte bara utseende mässigt utan ALLT!! han hade verkligen ALLT! (gillar i vanliga fall inte araber såå otroligt mycket) men som sakt.. Han hade allt!
Förstår att det är tungt för hans nära å kära... lider med er.. men nu har han det bra igen iallafall... man får nog försöka se frammåt även om det är jobbigt!
Kollar min häst varje dag nu & hagen väldigt ofta...... gör det ni me allihop!!
Jag håller med dig, han hade verkligen allt. Hade från början inte mycket till övers för arabhästar, även om jag haft det innan, men han fick mig till att vända helt om.
hans utstrålning,kraft, gångarter och lätthet fick mig till att falla för honom. Jag fann min själsfrände och absolut bästa kompis!
Så alla ni som har småttingar efter Smasc,ta väl hand om dem, de är värdefulla, iallafall i mina ögon!
Jag lider med dig!
Hur mår du igentligen?
Om du behöver prata så är det bara att höra av dig..
Mvh
Carro
Läste om händelsen för ett tag sen men förstod ej vilken arab det handlade om. Det visade sig vara min unghäst fader. Beklagar verkligen allt som hänt!
Skickar massa kramar till er som haft hand om denna vackra arab.
Här är min avkomma efter honom. Ts Mysc.Hade bara denna bilden tagen i hagen, där är hon 1år. Verkligen en häst med toppen personlighet.
det kunde ju har varit bättre
men nu vet jag iallafall vad jag sörjer.
men man saknar honom något fruktansvärt, kommer aldrig hitta en häst som han...vi var verkligen ett team, både på banan och i all hantering. trivdes så bra ihop...men ibland är det inte meningen att vissa saker ska vara, synd bara att det blev han....
man repar väl sig sakta, men såren kommer att ta lång tid och läka, han låg mig väldigt varmt om hjärtat....
Spanar lite efter någon avkomma till honom nu..e lite sugen på att köpa någon till sommaren om man har råd...
Så har jag en liten bit av honom kvar iallafall..
Tack för att du bryr dig och finns till!!