western araben som blev stulen!?

Sv: western araben som blev stulen!?

jag läste en annons om en vit arabhingst häromdagen.
Det var en avelsannons som i mina ögon inte såg helt seriös ut... Men det är säkert inte samma, dumma vore dom väl då

Ja var såg du den. de kan väl inte göra nått om du skriver de när de gäller en sån här sak.:bump:

Det är nog inte den, kollade annonsen igen nu och nu har dom ändrat den och tagit bort avelsdelen i annonsen....

Men med största sannolikhet är det nog inte den då denna är tävlad rätt högt säger dom, dock skriver dom inte med någon stam...

Och personen som har hästen kanske finns här på buke och det är dumt att misstänka hej vilt... Även om jag tycker annonsen först verkade oseriös oavsett....

Annonsen finns på hastnet

Konstigt att de har ändrat den hux flux...
Men jobbigt om annonsören är felaktigt misstänkt. :D

Måste leta.. vill du så får du gärna PM:a länken.. ;)

Jag hittar då ingen annons som kan stämma in på denna hingsten.

Jag tror ju inte nån sätter ut en annons så snabbt efter en häst blitt stulen igentligen, tyvärr kan de ju till och med vara så att han redan är ute ur landet med hästhandlarna som cirkulerar mkt i svergie, ush de är hemskt att man inte får ha sina djur ifred ens.:devil:

är det ett beställningsjobb hade dom säkert färja klar redan när hästen stals och fraktades kanske ur landet innan ägaren upptäckt ens att hästen var borta....

hur gammal är han?

Ja..men då vet jag vilken häst det är.

Håller fortfarande tummarna på att han ska komma till rätta.

Hej hopp!
Han är 9 år..
Ursch jag lider med dig Mirja!
Hoppas ni hittar honom snart, tror säkert att han vill hem nu, till sina tjejer.. :)

Kramar
Carro

*kl*

Alltså jag fattar inte vad det finns för folk egentligen.
Att man bara kan komma sig för att stjäla en häst.
Blir så jäkla förbannad! :mad:

Hoppas att de åker dit så det tjoar om det! :devil:

tack du e underbar carro!:crazy:
bara han har det bra, hoppas så att han bara dyker upp i sin hage igen.
Ibland hade man velat leva i det verkliga vilda western, där hängde man hästtjuvar:mad:
hjälp till och sprid ut det till alla ni känner, bilder hittar ni på www.sunnerfors.se det är ägarens hemsida..
Hoppas allt e bra med dig carro....
kram

Ibland hade man velat leva i det verkliga vilda western, där hängde man hästtjuvar:mad:
hjälp till och sprid ut det till alla ni känner, bilder hittar ni på www.sunnerfors.se det är ägarens hemsida..
kram

Jag har redan spridit ut det till de flesta som jag vet:crazy:
Man blir väl bara för ledsen på såna människor som har mage äns att tänka den tanken att sno en annans häst.. Eller ännu värre är ju faktiskt det att dom bara inte har tänkt tanken dom har gjort det oxå..
Jag är så ledsen för din skull, han e ju en riktig pärla..
Tror inte äns att jag kan föreställa mig att bli av med en av mina bästa vänner.. Skulle nog döööö av sorg..
Jag håller både öron o ögon öppna.. Så hoppas vi att han kommer tillbaka till rätta händer igen..
Allt bra här..
Hur e det med dig om man bortser ifrån detta?

Massa m tröst kramar ifrån mig o hästarna

kram

Kan jag lägga ut infon på min hemsida då med länk till ägarens hemsida?

*kl*

Är man 100 % säker på att hästen är stulen?

Misstro mig inte men många gånger har man sedan upptäckt att den har rymt eller dyl.
Jag vet inte om jag läst om hur det gick till..minns inte det i så fall.

Hur går det för dig tjejen?
Har ni hört, sett nått?

Kramar
Carro

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 545
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: karl_h
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka