western araben som blev stulen!?

Sv: western araben som blev stulen!?

åkte genom jönköping igår onsdag. Tänkte på smasc då.
Har de inte fått nån ledtråd eller nått. Vart fasen kan han tagit vägen.Hade de vart min häst så vet jag inte vad jag gjort ,och runt åkt o letat Överallt som en tok:(:mad::cry:
Jag tänker på de varje dag man blir ju livrädd att de ska hända en själv om man åker bort.De är ju inte så lätt att ha hänglås på allt.:(

hej
Vi har inte hört någonting, han är spårlöst försvunnen. Nu har det stått i alla tänkbara tidningar och ingen har nappat. så han är nog i utlandet. vi har lagt ut krokar där också, så vi får se vad som händer. att han skulle ha rymt är ganska uteslutet, han går inte långt ifrån en hage med massa ston och gårdarna intill har hästar. och vi bor inte mer än en km ifrån samhället,så någon hade sett honom.

men vi kämpar vidare...

tack alla för att ni hjälper till!:bow:

Håller alla tummar för att hästen hittas...Peppkramar till er!!!!!!!

Tyvärr så är det nog så att han inte finns kvr i landet mera. Så trist så trist.

Fasen jag tänker på denna häst varje dag och dessa stackars ägare.Jag skulle vara helt jäkla knekt.
Hoppas han var chipmärkt.Tänk på att chipmärka era hästar. De är en stort plus. Alla mina är det.
Jag har hört att araberna är väldigt omtyckta i Italien och är dyra där.
Hoppas han inte har hunnit lämna oss ännu. Hoppas,hoppas,hoppas.!
De cirkulerar så jäkla mkt hästhandlare i jönköpingslän. De måste vart ett beställnings jobb!? Fasen vad liten och hjälplös man är i dessa lägen.
Smasc var så kär i min criollovalack på alla tävlingar.:angel:
Ni hästägare hoppas ni vet att vi tänker på er mkt.

Fruktansvärt!!! :cry:

Tankarna går verkligen till de runt omkring honom nu, detta måste vara förödande.... :(

Undrar också om uppgifterna är bekräftade?

smasc är död.
hittade honom igår. Efter ca 2 månaders letande fann vi honom drunknad.
så nu vet alla ni som har brytt er och undrat hur det ligger till.
tack för att ni alla har ägnat honom era tankar!:(:cry:

Fy vad hemskt! Beklagar verkligen, att mista en vän är fruktansvärt! Sänder en tanke till er som haft hand om Smasc.

nämen fy vad tragiskt :cry:

skickar en stooor kram!

Känner verkligen med er o beklagar:cry:,men tänk ändå, att ni vet nu var han är o ni vet vad som hänt.
Värre vore om han fått lida på en lastbil o mött sitt öde i Polen..
Hoppas jag inte upprörde er/dig med mitt inlägg men ville bara dela med mig av mina tankar till er..Kram Marina

smasc är död.
hittade honom igår. Efter ca 2 månaders letande fann vi honom drunknad.
så nu vet alla ni som har brytt er och undrat hur det ligger till.
tack för att ni alla har ägnat honom era tankar!:(:cry:

VA!! Herregud va hemskt, stackars häst....:eek:
Men de är ändå skönt att veta vart han är och att ingen hade stulit honom. Men men gudva hemskt att hitta sin häst så....
Vi kommer alltid minnas han och tänka på honom varje år vid chappen och hjoko och Elmia iallafall jag.:cry:
Kramar till er ägare.

De slog mig förut att en annan som jag känner trodde att deras ponny blivit stulen och gick ut i radio mm och sa detta men de slutatde med att dom hittade henne i ett dike och brandkåren kunde komma och dra upp henne utan större skader. Trött och frusen men inte mkt mer.

Nä fy så hemskt...beklagar den stora sorgen...
Massor av tröstkramar till alla som som varit honom nära...

Fy så fruktansvärt... finner inte ord för det men jag lider med er som var honom nära... beklagar verkligen sorgen!!

Känner verkligen med er o beklagar:cry:,men tänk ändå, att ni vet nu var han är o ni vet vad som hänt.
Värre vore om han fått lida på en lastbil o mött sitt öde i Polen..
Hoppas jag inte upprörde er/dig med mitt inlägg men ville bara dela med mig av mina tankar till er..Kram Marina
Lite så kände jag med. Men vågade inte riktigt skriva det. :o Nu vet man ju vad som har hänt denna vackra häst.

Verkligen jättetråkigt..men säger som de andra..på sätt och vis skönt att hittades i alla fall hur tragiskt det än var.

Skickar tröstkramar till alla inblandade.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 499
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 710
Senast: karl_h
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka