Jag kan ge upp allt jag har...

Sv: Jag kan ge upp allt jag har...

Lenita va sägjer du, börja m islandshästar, nej, nej, nu börjar man halka i väg, håll dig till Quarters.

Senast ändrad av en moderator:

Men det är ju inte jag som rider raggsocka, men däremot norsk quarter ibland.....:D

inte nåe fel med att tävla isisar i western heller.
nu ska vi inte bli anti, tkr alla är välkommna :bump:

Aha, trodde att de va du som red raggsocka:rofl:

Väldigt snygg häst men det var nog den sämsta försäljningsvideo jag sett, dom visade ju inte upp någonting, förutom att hästen kunde skritta lugnt och stå still...

riktigt tråkig video först¨år ej vad ni ser i just den.. men ah ja....

jätte fiin häst men de ser lite ansträng ut i galoppen?lr e de ja som e ute o vimsar? rider western men har inte så mkt erfaren heter av att rida qh hästar...

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 868
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 314
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka