Jag kan ge upp allt jag har...

Sv: Jag kan ge upp allt jag har...

Mkt vacker färg!

(är det din unghäst som var så illa däran efter sommaren?)

Tack så mycket :)

Nej det är mamman som även den är i min ägo. Ljust rödbrun på sommaren och mörkare brun på vintern.
Unghästen har tagit sig bra. Finns dock lite kvar att fyllla ut. Tog några bilder förra veckan men har inte lagt upp dem på servern ännu. Se om jag hinner ikväll eller i morgon.

mvh Eva

Brun är ju nästan en "ovanligare" färg hos quartern, och ganska eftertraktad! Jag har flera olika färger på mina, men ingen brun... :(
Det ska va den där äkta choklad bruna som din har, maken till vilken glans man kan få på en sån! :love:

Låt oss gärna få se din unghäst när du lagt upp bilderna.
Hur gjorde du förresten med bekantingen som hade den på bete?

*ursäkta lite trådstöld*

Åh vilka underbara hästar! Jag är helt förälskad!

*ÖNSKAR jag KUNDE rida western!* :cry: :cry:

Kom till vinslöv så tar vi hit en tränare och lär oss western!

Jag vill också kunna rida western!!!
VILL VILL VILL VILL!

Aha! Du är fast! Välkommen!

Har flera stycken, men inte i skåne "tyvärr"...

Här är en av dom, inte helt olik den fina på filmen! :D
(bra låt förresten!)

Lina.jpg

...fast hon är 3 år o lite överbyggd :smirk:
Har en likadan buckskin hemma i stallet (dotterns) , en 03:a, väldigt lik din. SNYGG HÄST DU HAR!!!:)

Såhär i efterhand är jag FORTFARANDE väldigt kär i färgen "buckskin".. :love:

jag var bara tvungen.. för jag tycker han är SÅ fin.. :D eller han Kommer bli... Gått som helt vild i ett par månader och inte ordentligt riden på nåt år så det saknas ju en Hel del muskler... Men ändå ^^
Nyss satt i träning igen dock... Och ev. till salu om ett halvår... *vissel*

critters072.jpg

Kan inte låta bli att lägga in lite bilder på min lilla quarter som föddes i april i år :love:
Bild 1
Bild 2

...och här är mamman
mamman

jag vill också ha en quater!!! :D

Hörde jag palomino? :D
hehe älskar den färgen.. kanske för att min älskade är palomino ;)

34152_1183390825.jpg

http://MalinBard.bilddagboken.se/in...kPTY3NzczNjc1JnQ9MTE4MzMyNzIwMSZjdXJyaW1nPTMz

26773_1180883371.jpg

http://malinbard.bilddagboken.se/p/show.html?id=56413530&t=1180821601&currimg=6

42652_1179136821.jpg

http://MalinBard.bilddagboken.se/in...kPTUwMjIyMDMxJnQ9MTE3OTA5MzYwMSZjdXJyaW1nPTI=

Hon var rakard i vintras, och jag tror (läs: hoppas) att hon kommer mörkna mera till sommaren.
Någon som har erfarenhet? Ljusnar pälsen något efter att de har varit rakade?

GUD va fin! Grr vilken läcker färg :D Själv skulle jag oxå vilja kunna rida western! På min grisepassande islandshäst :rofl: Väldigt sugen på att prova faktiskt :)

Tackar... :bow: Har beställt en likandan till när det blir bebis till våren... :love:
Visst ska du testa western, känner flera som rider western på sina raggsockor... :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 868
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 314
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka