Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Finns det nån här som kan berätta mer om Quarter hingsten Mostly Glowing. Avkommor meriter vart finns han mm mm. Tack på förhand
2
Svar
28
· Visningar
5 292
J
Western Nu efter en massa otur med både min paint hignst och paint sto så står jag åter igen utan häst.. Ajja min tränare har fått tre föl i...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: __Jeanette
·
H
Western Jag har en häst som är importerad från danmark. Hon har inga papper så hon är registrerad som svensk ridponny. Men hon ser ut som en...
Svar
4
· Visningar
1 446
Senast: melsappaloosas
·
Western Ni som har eller ska rida freestyle reining vad har ni valt för musik o har ni klätt ut er?? Bilder:bump:
2
Svar
26
· Visningar
3 426
Senast: melsappaloosas
·
Western Jag har precis köpt en beggad Simco sadel, en Lucky "S" Allround har jag kommit fram till. Är det någon mer som rider i Simcosadel...
Svar
14
· Visningar
2 967
Western Satt och tittade runt lite på olika sadelmodeller igår kväll och fick fram den här länken: http://www.jjmaxwell.com/saddle_fit.htm...
2
Svar
27
· Visningar
2 777
Senast: sthu
·
A
Western var kan jag få tag på en tyngre longerlina ,rund....har en unghäst som jag vill kunna skaka lina så att han går ut på volten.(Vill INTE...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: angelhorse
·
I
Western Hej, Ni som tränar i dom här två grenarna kan ni förklara hur ni började? Alltså hur lärde ni hästarna vad det gick ut på? Är det...
Svar
17
· Visningar
2 017
Senast: Miss_Trouble
·
Western Hittade en sadel på annons. Denna kostar ca 5000:- och är relativt ny. Inget speciellt märke. Träbom. Fick bilder på sadeln och...
Svar
15
· Visningar
1 286
Senast: ida.kar
·
T
Western Om man ska ha en så billig sadel som möjligt utan att få en "skitsadel" som är skadlig för ryggen på hästen. vad kan man räkna med då...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Ginne
·
Western för att inte vara en trådkapare så startar jag en egen tråd för mina frågor om min häst, men den hänger en del ihop med den tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
2 175
Senast: BonRaiz
·
Western Har sett ett träns hos börjes jag gillar. Inget silver, mönster el något sånt. Bara helt slätt mörkt. Men det är också väldigt billig...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Tender
·
Western Hallå Hej! Här kommer en bildtråd där vi får lägga in våra finaste tävlingsbilder! -Länka till stora bilder -Kommentera SNÄLLT och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 241
Senast: busigdemon
·
G
Western Finns det någon här inne som känner till paint hingsten Skipper Doolittle??? mvh Ella
Svar
4
· Visningar
1 288
Senast: maja_70
·
Western Jag har fått tag i en ganska gammal westernsadel till ponny. Skulle tro den är 1950-60 tal. Men det är en hel del som måste fixas...
Svar
1
· Visningar
1 317
Senast: Bill
·
Western Hur sjutton ska man veta vilka boots man ska köpa? Det är ju en djungel därute. Är alla boots gjorda för ridning (de man hittar på...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Charmy
·
I
Western Ska tävla den 17:e och ska då vara utklädd och ni som har ridit freestyle reining kan väl skriva lite och sätta in bilder, även om det...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Theci
·
I
Western Är det någon som sett hans avkommor? Vet ni något om honom? Berätta gärna så mycket som möjligt... SNÄLLA!
2 3
Svar
40
· Visningar
4 188
Western Jag har börjat fundera lite kring min sadel jag har... den råkar ge min kille rätt mycket skav vid virvlarna (som är jätte höga) och jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 829
Senast: bigganl
·
Western Har börjat idag! (ca 15.00) Här är länk till "show schedule": http://www.aqha.com/showing/shows/worldshow/schedule.html Och till...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 213
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18