Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western :confused:Hej! Nu behöver jag hjälp.. Snart ska jag och min häst på en clinic som är på engelska.:confused: Jag som inte är så duktig...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: annie_91_
·
T
Western Alla här vet ju vad en quarterhäst är - men har ni någonsin sett en quarter-hund? :rofl: Här är en artikel om hunden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 156
Senast: Western_lover
·
Western Hänger på också och slänger in nytagna bilder på liten vit och mig, dock stillbilder då fotografen inte är den bästa :p Tjockis...
2
Svar
35
· Visningar
3 227
Senast: Mirre
·
Western Någon bukefalist som ska dit??:confused::smirk:
2 3
Svar
47
· Visningar
3 489
Senast: Piraja
·
Western Vet någon hur det sadelmärket är kvalitetsmässigt? Har de någon hemsida?
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Lazy Lady
·
L
Western vad krävs det för att få bilda en westernklubb? någon som vet?
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Senast: Texaz
·
A
Western För alla som undrat... http://www.youtube.com/watch?v=-ljkQJdoYws
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: Tender
·
Western Jag ska va med på en westernkurs i helgen me min GALNA häst :eek: Vi kommer göra bort oss för tid o evighet :o Det värsta är att jag...
Svar
18
· Visningar
2 155
Western Jag hittade en väldigt bra beskrivning om hur man passar in en westernsadel, mycket bra bilder ffa med inskissat hur skelettet är byggt...
Svar
1
· Visningar
1 346
Senast: wrangler
·
Western Hittade denna på tradera och tycker den va super snygg, står att det är full quaterbom men tycker den ser jätte smal ut :crazy: har...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: urkella
·
B
Western hej! undrar om någon vet var man kan få tag i filmen 8sekunder (8 seconds) såg den första gången på ett ridläger för Per Larsson... den...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: CaliforniaSwed
·
C
Western Och vad köpte ni? Jag var inne på e-bay och hittade otroligt snygga westernprylar och kläder men det jag nu undrar är. Hur mycket...
Svar
15
· Visningar
2 051
Senast: CaliforniaSwed
·
F
Western Jag har en westernsadel som jag har haft lite över ett halvår. Den är super bra, ligger riktigt bra på hästen och jätte skön att rida i...
Svar
3
· Visningar
1 951
Senast: Westernmamma
·
M
Western Hej, Har ni sett att det kommer en tränare från Holland till Hässleholm i november och ger en clinic. Är det någon som funderar på...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Kickis
·
Western Har på en del tävlingar (större) sett hur ryttarna rider fram hästarna kraftigt bakom lod, nästan med mulen i bogen. min fråga är ju...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 619
Senast: bigganl
·
N
Western Idiotförklara mig inte nu :D Men hur är det där med vikthjälper egentligen? Är det så att man ska sitta ner på tex höger sittben om man...
Svar
16
· Visningar
2 680
Senast: em76
·
S
Western Jag rider normalt i 17-17,5" i engelska sadlar... 16,5" går nog men blir lite trångt (har nog råkat ut för det någon gång på ridskola...
Svar
9
· Visningar
1 782
H
Western Har ni några bra tips på DVD filmer och böcker på western ridning. Från nybörjarnivå till mer avancerat? Alla tips är välkomna. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 686
Senast: wigdul
·
Western Ja, rubriken låter kanske lite konstig men ni förstår nog vad jag menar? Tänkte jag skulle fråga på detta forum där väl de flesta...
2
Svar
25
· Visningar
5 160
Senast: Ginne
·
P
Western Någon här som klipper sin quarter? Brukar åka till April Show på Greva och har aldrig sett någon quarter med "spår" efter...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 741
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18