Nya bilder

Sv: Nya bilder

Här är några bilder som min kompis tog på mig och min häst i slutet på augusti :)

var är bilderna tagna?? tyckte att det likade cc-ranch där jag var och red för några veckor sen

Det är mycket riktigt C-C Ranch!

Kanske du var där på samma kurs som mig ? :idea:
Jag var där 11-12 Augusti

Men han har ett företag, så vill du köpa ett träns är det bara att beställa! ;)

Det är ju roligast när man får bestämma hur ens egen träns ska se ut, både mönster, form och färg! ;)

Tyvärr så har han ingen hemsida just nu... :(

Varför inte skaffa sådana här tyglar i stället, det bästa av båda världar :)

IMG_3694.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Vart har du hittat de där?! *VILL HA*

Passar på att slänga in en ny bild på min kille;

14510783.jpg

Idag försvann dock 5-6 cm man men det syns knappt nån skillnad... hehe

Just dessa är gjorda av Tory Leather, vet inte riktigt vart de säljs i sverige, men de kan inte vara särskilt svåra att få tag på. Men lättast är nog att hitta dem på internet, eller be en hästsportbutik att ta hem dem.

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare