Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Kändes bäst att starta en ny tråd då de andra lätt fylldes med annat. Så nu tar vi det en gång för alla: Vilka kommer, vilka ska...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 222
Senast: Kickis
·
M
Western Är det någon som vet nåt om denna hingst? Godkänd? O.S.V.
Svar
11
· Visningar
1 947
Senast: maarina_91
·
Western Är det nån som vet något mer om den danske hingsten Peyote Vision än det som står på ägarens hemsida? Hur är hans avkommor?
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Linda_77
·
Western Jag håller på att leta efter en begagnad western-sadel till min pålla. Men jag har ingen som helst aning om vad jag kan tänkas behöva...
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: Ginne
·
E
Western Dags att visa hur era boots ser ut! Vilket märke har ni och visa gärna en bild!
2
Svar
29
· Visningar
3 015
Senast: Thornbird
·
B
Western Hej, jag vet inget om Westernsadlar, men söker en westernsadel åt en man med handikapp som ska sitta på ett varmblod, f d travare. Han...
Svar
4
· Visningar
1 661
Senast: TDJ
·
Western Ibland blir jag lite mörkrädd. På riktigt, ni vet så där så man börjar fundera på om det kanske hade varit en väldigt bra idé att ha...
2
Svar
36
· Visningar
3 178
Senast: Piraja
·
Western Nya tillskottet, köpt i förrgår av min "lille vän". Inte riden eller hanterad på två år, men rätt snygg ändå. Qh utan papper, går under...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 046
Senast: ernst
·
Western Erfarenheter och åsikter om märket. Är det att lita på? Fördommarna poppar ju upp i huvet på en när något säljs på h**ks. Jag VET att...
Svar
7
· Visningar
2 597
Senast: Ayumi
·
Western hej alla glada westernryttare....... ja och alla ni andra med för den delen :smirk: jo jag undrar lite över sadel till min häst som...
Svar
2
· Visningar
1 686
Senast: mylisen
·
Western Western sadel från Mexico (Ny) strl 15" Handgjord och oanvänd enligt säljaren. för 2.500:- skall jag köpa den? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: FunnyFlyer
·
Western Jag provrider olika hästar & har fastnat för en helt underbar kille. Det är så att Austin har tävlat & trnats väldigt mycket i western...
Svar
2
· Visningar
1 034
H
Western Hästen lyckades trampa på ena tygeln häromdagen så lädersnöret som fungerar som "spänne" vid bettringen gick av! (nån som förstod det...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: mylisen
·
Western Fick hem en ny sadel igår, har provat den och funderat ordentligt. Kom fram till vad jag TROR, men eftersom jag är så pass osäker, så...
2
Svar
29
· Visningar
3 990
Senast: Yrja
·
F
Western Vill se bilder på årets fölungar! En bild på när dom är ganska små och en bild på hur dom ser ut nu! Jag börjar med min lilla pålle...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: syrran
·
Western Hur många tum är en sadelgjord? Jag ska köpa sadelgjord men vet inte hur lång den är. 27", 30", 33", 36" finns att välja på Jag...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: Wild Rein
·
R
Western ni som håller på med westernridning, rider ni lätt när ni travar och i fältsits under galopp?
2
Svar
26
· Visningar
2 902
Senast: Gilly
·
R
Western Vilka skall dit och vad skall ni rida för klasser?? :d Propp: http://www.westernryttarna.se/PropKMokt2007.pdf MVH Malin!
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: roping-malin
·
Western Syrran och jag köpte den här gamla sadeln för ca 12 år sedan, allt vi vet om den är att förra ägaren köpte den i New Jersey men att den...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: Lenita
·
Western Halloj gott folk. Var de nån av er som var ivartofta och tittade el tävla? Jag såg iallafall 2st syskon med barbiehästen. Stannade...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: Elanor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka