Harvest Bukefalos-träff

Sv: Harvest Bukefalos-träff

ingen som ska uppifrån norrland som vill ha lite ressällskap eller kanske hästskötare? ;>

// J

Envis..är ett milt uttryck på damen ibland:angel:
Och domaren på Harvest har suttit på vår dam tidigare så han får väll ha lite medkänsla med oss om det går åt pipsvängen på banan:angel:

Tycks vara rätt vanligt på quartrar med viss envishet... :angel: Vet ju hur min kärring kan vara... ;)
Vilken domare är det???

propp :idea:, ska du ner? eller ska du vara uppe i skogarna o va me på ...clinicen? tråkigt att datumen krockade..

Senast ändrad av en moderator:

Kändes bäst att starta en ny tråd då de andra lätt fylldes med annat. Så nu tar vi det en gång för alla:

Vilka kommer, vilka ska tävla (och i vad) ?

Det vankas ju som bekant buketräff med kanel-te och annat gott :love:

Jag kommer. Ska tävla i Allbreeds: WR,WH,RE,PL o NSBA Trail.

nu till helgen ;) 12-14 mer exakt...

Aha, nej det har jag inte tid med, var ju nere 29-30 på Paint Championatet så det blir för mycket åkande... Måste tänka på stackars Nesse eftersom han ska orka släpa på mig till Höstkonventet sista helgen i oktober också... ;)
Sen ska jag till Stockholm på minibuketräff om mindre än två veckor.... :D

Tjoho!!! jag ska ner och titta! :banana: är äntligen fixat med allt så nu är det 100% säkert att jag åker! vad skoj det ska bli!
så vart är det vi ska ta en fika nu då? :bump:

Måste tillägga att jag inte längre har kvar mit orangea fält i håret som jag hade i foto-tråden. Nu är det mestadels svart med lite röda slingor som börjat gå ur. :(

Men ni lär känna igen mig ändå. Om inte annat så bor jag i denna:
dd.jpg

Jag skall dit och tävla 2 pleasure och 1 horsmenship :):banana:

Jag är ganska nyligen westernfrälst, rider en Cremello som läromästare som är jättemysig och trevlig. Och så har jag min ungis som jag haft lite otur med, sparkskador och hovböld :eek:

Bor precis utanför Skara, pluggar på SLU så jag är Östgöte från början. Trivs super i dessa trakter.

Ingen tävlingsnivå ännu utan jag har tagit det från att få lite känsla för det och ska börja plocka ut någon vettig instruktör reglebundet.

Var med en kompis på Clinic i närheten. Grästorp tror jag för en kille som heter Anders. *myyyyys* Och underbart att se ryttare på alla olika nivåer så man törs hoppas på en reservplats om några månader kanske :love:

Mumin

Vilka var det nu som var där?
jag såg "bara" Lina och Erik på tävlingsbanan... vilket var jätteskoj at se i verkligenheten! :banana:
någon fler som tävlade eller var det någon fler än jag som hade sin trogna plats på läktaren?

Fredag morron spernderade jag som hästskötare åt mina kompisar (lillaida här på buke..) och lördag eftermiddag blev det att ta med en termos med vaaaarm choklad och satt bänkad för att kika på hunterklasserna.
Såg lillaida, Wrangler (dock inte när hon tävlade) och Lina.

Såg lillaida, Wrangler (dock inte när hon tävlade) och Lina.

Och malumbub. :D

Jag var där och höll häst och borste åt Wrangler. Skulle komma tillbaka efter att vi lämnat hästen hemma och jag lagat mat på fredagen, men somnade i en VARM soffa.
På lördagen hade vi annat för oss på förmiddagen som gjorde mig totalslut, så även lördag eftermiddag och kväll sov jag i soffan.
På söndagen vaknade jag nog aldrig.

Lite synd, för det verkade vara många ekipage anmälda!

Oh tack...så underbart kul att det gått bra för de jag känner... har redan skickat grattishälsningar till hälsingarna:D

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21