R
Raderad medlem 149639
Lyllos dig!!!! Jag har aldrig sett honom i verkligheten utan bara på bild. Han är så tjusig!Välkommen! Jag fick se Eighty Eight Keys visas en gång för längesedan, väldigt flott häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyllos dig!!!! Jag har aldrig sett honom i verkligheten utan bara på bild. Han är så tjusig!Välkommen! Jag fick se Eighty Eight Keys visas en gång för längesedan, väldigt flott häst
No worries!Tack! Är lite osäker och rädd att säga fel och skämma ut mig som ny här.
Det låter tryggt att höra! Jag vill alltid göra rätt, men ibland klantar man sig.No worries!
En gång så berättade någon här att de skulle adoptera en syster till sitt adopterade barn. Glatt överraskad så frågade jag hur det gick till att hitta systern till sitt redan adopterade barn
Erm, bara det att man behöver inte vara biologiskt släkt för att vara syskon, vilket var ganska uppenbart i detta fall då hela tråden handlade om adopterade barn ... Skämdes ihjäl mig och bad tusen gånger om ursäkt
Alla gör sina misstag, men ber man om ursäkt (om det är lite mera seriösa misstag) eller så får folk sig ett gott skratt så slutar det för det mesta bra
Har svårt att se något enda som skulle skämma ut dig?Tack! Är lite osäker och rädd att säga fel och skämma ut mig som ny här.
Tack!Välkommen!
Åh nej, inte mask! Är öppen för det mesta! Men just mask är så himla läskigt. Har haft mask i magen en enda gång som barn, men har fortfarande inte kommit över det.Har svårt att se något enda som skulle skämma ut dig?
Här har alla en plats. Bara du kommer ihåg att just det här forumet diskuterar allt som inte rör häst.
Vi har pratat inälvsmask, bajskorvar i toan och hur konstiga ämnen som helst.
Tack snälla! Ponnyn tackar också (från Trapalanda) för de fina orden!Hej och välkommen hit så fin ponny på din avatar
Åherregud, är det den där tråden för en sådär 10 år med personen som fick en otrevlig, svinlång överraskning när hen satt på muggen? Vad jag led med personen, samtidigt som den landade i en underhållning i slutändan när den spårade lite smått sådär vi startade till och med en tramsig fb-grupp om maskar i samma vevaVi har pratat inälvsmask, bajskorvar i toan och hur konstiga ämnen som helst.
Åherregud, är det den där tråden för en sådär 10 år med personen som fick en otrevlig, svinlång överraskning när hen satt på muggen? Vad jag led med personen, samtidigt som den landade i en underhållning i slutändan när den spårade lite smått sådär vi startade till och med en tramsig fb-grupp om maskar i samma veva
Åherregud, är det den där tråden för en sådär 10 år med personen som fick en otrevlig, svinlång överraskning när hen satt på muggen? Vad jag led med personen, samtidigt som den landade i en underhållning i slutändan när den spårade lite smått sådär vi startade till och med en tramsig fb-grupp om maskar i samma veva
Sedan har vi den urgamla storyn.om den blå micron. Den där en bukefalist köpte en vit micro och fick hem en blå. Arg och irriterad kontaktade hon firman och det visade sig sitta en blå skyddsplast på den. Men turerna var många innan lösningen kom. Tack bläckis för den legenden.
Ja den är ju helt fantastisk. Tänkte på den när jag hittade ny skyddsplast på mina vitvaror med jämna mellanrum i nästan 2 år efter inflytt. Nu tror jag inte att det finns någon mer dockSedan har vi den urgamla storyn.om den blå micron. Den där en bukefalist köpte en vit micro och fick hem en blå. Arg och irriterad kontaktade hon firman och det visade sig sitta en blå skyddsplast på den. Men turerna var många innan lösningen kom. Tack bläckis för den legenden.
Om man råkar starta en tråd i på fel ställe så gör det inget, det går att rapportera och be moderator flytta till rätt forum. Ingen blir arg på en för en sån sak.Wohooo! Nu har jag startat min första "riktiga" tråd. Om ridlägerminnen. Jag la den under "gnägg". Hoppas att det var rätt??? Är fortfarande lite rädd att göra fel nu i början.
Tack snälla!!Hej och välkommen!
Tack!! Ni är så sjyssta som hjälper mig med info nu i början!Om man råkar starta en tråd i på fel ställe så gör det inget, det går att rapportera och be moderator flytta till rätt forum. Ingen blir arg på en för en sån sak.
Huvudsaken är att man är hygglig och inte skriver elaka saker.