Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår nog inte riktigt vad det innebär. Men det verkar som att man kan lära sig mycket nytt här!Den bästa tråden är nog den om att föda upp traktorer!
Det var bara vi skojade om att avla fram olika traktorerFörstår nog inte riktigt vad det innebär. Men det verkar som att man kan lära sig mycket nytt här!
Och inte att förglömma att de inplastade höbalarna på åkrarna är traktorernas ägg som de lägger!Det var bara vi skojade om att avla fram olika traktorer
Välkommen hit!Förstår nog inte riktigt vad det innebär. Men det verkar som att man kan lära sig mycket nytt här!
Jag har velat få fram hela blå micro-tråden för flera år sedan men den har gått i graven undrar om @Gunnar har något arkiv för sådana klassiker?Välkommen hit!
Tråden om traktorerna var som sagt en skämtsam tråd som handlade om hur man börjar föda upp lantbruksmaskiner
Det är något år sedan men om du klickar på förstoringsglaset uppe i högra hörnet och skriver "Jag tänkte börja föda upp lantbruksmaskiner" borde den komma upp
Tack så mycket!! Måste söka på tråden bara för det...Välkommen hit!
Tråden om traktorerna var som sagt en skämtsam tråd som handlade om hur man börjar föda upp lantbruksmaskiner
Det är något år sedan men om du klickar på förstoringsglaset uppe i högra hörnet och skriver "Jag tänkte börja föda upp lantbruksmaskiner" borde den komma upp
Jag är tveksam till om jag ens var född när den första tråden om den blå micron skrevsJag har velat få fram hela blå micro-tråden för flera år sedan men den har gått i graven undrar om @Gunnar har något arkiv för sådana klassiker?
Den blå micron har förekommit i trådar i "alla år" efter att den startades. Bläckis var sååå trött på det men det var någon som startade någon snarlik. Osäker på var den skyddsplasten satt? Kylskåp kanske? Där var det någon som vågade krypa fram och erkänna att de i alla år haft skyddsplast på någon garageport eller vad det var så när den nya installerades hade installatören frågat om de ville att han skulle ta bort skyddsplasten iom att den satt kvar på den gamla.Jag är tveksam till om jag ens var född när den första tråden om den blå micron skrevs
Så vet inte vart/om det går att hitta den. Men jag minns det startades en liknande tråd strax efter att jag blev medlem där historien om den blå micron nog finns med
Edit: Äsch, jag läste slarvigt. Du skrev ju att den gått i graven
Längre tillbaks raderades alla äldre trådar på de mer allmänna forumen när ingen hade skrivit i dem på någon månad eller så. Jag tror tyvärr att den får ses som borta för alltid. Om den funnits kvar kanske det visat sig att den inte var lika episkt som den är i minnet på de som läste den.Jag har velat få fram hela blå micro-tråden för flera år sedan men den har gått i graven undrar om @Gunnar har något arkiv för sådana klassiker?
Jag tror att den där länken var en av de jag använde för att försöka hitta micron, utan resultatLängre tillbaks raderades alla äldre trådar på de mer allmänna forumen när ingen hade skrivit i dem på någon månad eller så. Jag tror tyvärr att den får ses som borta för alltid. Om den funnits kvar kanske det visat sig att den inte var lika episkt som den är i minnet på de som läste den.
Det mesta av diskussioner från de första åren på den här sidan finns dock bevarat här:
https://www.bukefalos.se/arkiv/
Utan att veta säkert kan jag tänka mig den blå micron avhandlades någon gång 2004-2010 eller kanske t o m lite senare?Jag tror att den där länken var en av de jag använde för att försöka hitta micron, utan resultat
Tveksamt om det var senare. Tror jag var ganska närvarande här runt 2010 och kan inte minnas att jag såg den då.Utan att veta säkert kan jag tänka mig den blå micron avhandlades någon gång 2004-2010 eller kanske t o m lite senare?
Jag hittade hit när jag sökte på lyxfällan för sådär 8 år senTack! Jag började med att läsa trådar om spöken när jag hittade hit i februari, och blev helt fast. Men sedan hittade jag andra typer av trådar också, och tycker att det verkar vara så många trevliga människor här, och många olika saker att prata om. Både hästar och annat! Kram
Jag blev nyfiken och försökte söka på "lyxfällan". Men jag hittade inte tråden.Jag hittade hit när jag sökte på lyxfällan för sådär 8 år sen
Minns till och med vad som stod i inläggen i den tråden
Här är en rolig tråd. (Jag är inte partisk, nejdå ... )Jag blev nyfiken och försökte söka på "lyxfällan". Men jag hittade inte tråden.
Den kanske inte finns kvar då forumet gjorts om sen dess?Jag blev nyfiken och försökte söka på "lyxfällan". Men jag hittade inte tråden.