alla dessa vackra hästar (för oss med fler bilder på snyggingar;))

Re: Sv: alla dessa vackra hästar (för oss med fler bilder på snyggingar;))

Smyger in en bild på två riktiga snyggingar! :love:

muntrag_nget_1189281911.jpg

(Bara för att man är snygg och vacker behöver man ju inte vara glad. :D )

Aint that the truth!:rofl:

Väldigt syggt föl.:love:

Sv: alla dessa vackra hästar (för oss med fler bilder på snyggingar;))

Här är "hela" bilden:

15sep6.jpg

8-årigt QH-sto e: Jacs Deduction.

Här ett kort på en häst jag lånade på HJOKO 2007.. super trevlig häst!

ännu en låne häst som jag lånade på chappen 2007...

Å ett kort på min egna lilla dam.. tyvärr när hon är lite omusklad (förra året när jag hade köpt henne) paint korsning på 4år..

Äntligen har jag nåt att komma med i den här tråden också :) Nya bilder som jag tog idag på min pojke. Han är visserligen ingen biffig quarter, men mycket snyggare än så här blir han inte :D Nu är lite rund om magen tyvärr, pga att han är skadad och inte har blivit riden på 2,5 månad.

Här ett kort på en häst jag lånade på HJOKO 2007.. super trevlig häst!

ännu en låne häst som jag lånade på chappen 2007...

Å ett kort på min egna lilla dam.. tyvärr när hon är lite omusklad (förra året när jag hade köpt henne) paint korsning på 4år..

Mors !
Paint stoet du o äg red var ju grymt snabb. Tänk och träna henne endast till barrelrace. Men hon ska ju gå kogrenar. Lustigt vi pratade om er på väg hem idag från jobbet att ni var så snabba. ses nästa år.

*felfel*

//Gilly

*kl*
Blev lite fel i mitt inlägg. Det låter som att min häst är en quarter fast inte så biffig, men han är ju ingen quarter utan travare. Ifall det va nån som missförstod...

*fniss*

jag pratade med om er på HC.. attans kattans vilken kvick häst! Jag ska säga att jag är grymt imponerad.. och i natt svär så det osar över att jag inte kopplade att det var du..

*fniss*

jag pratade med om er på HC.. attans kattans vilken kvick häst! Jag ska säga att jag är grymt imponerad.. och i natt svär så det osar över att jag inte kopplade att det var du..

Partar ni om mig???? isåfall... jo hon är allt bra snabb.. är ju ännu snabbare om hon skulle hållt igång henne hela året ordentligt men iår hade hon bara fått gå i skogen med stall tjejerna 5-6 veckor innan chappen... å sen börjar hon ju bli lite gammal... (16år) men det kan man inte tro när det väl gäller.... *ler*

Mors !
Paint stoet du o äg red var ju grymt snabb. Tänk och träna henne endast till barrelrace. Men hon ska ju gå kogrenar. Lustigt vi pratade om er på väg hem idag från jobbet att ni var så snabba. ses nästa år.

lilla pepsy ja.. jo hon var allt en rolig häst att rida... (hade ju aldrig ridit henne innan) *ler* men det var annorlunda jämfört med min lilla dam hemma... *hihi*
synd att jag bor så långt ifrån Herman som äger henne bara.. annars hade jag säkert fått träna på henne... får hoppas på att Herman tränar henne lite iallafall... :)

så vi får la se om det blir nån barrel race för min del nästa år....

*kl*
Blev lite fel i mitt inlägg. Det låter som att min häst är en quarter fast inte så biffig, men han är ju ingen quarter utan travare. Ifall det va nån som missförstod...

tycker han är otroligt fin för att vara travare!!!!! :)

*kl*
Min Bebb :love: Hon är iaf vackrast i mina ögon :p
Bebb054.jpg

Bebb040.jpg

Bebb045.jpg

Bebb033.jpg

Nämen, det är ju lilla Pepsy! :)

Roligt att se att det går så bra för henne, jättetrevlig häst verkligen! :banana:

Känner du henne?? jo det är allt en fin häst... tycker hon är duktig.. å bättre kan hon bli!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka