Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vad har ni för storlek på tyglarna? 3/4", ½", 5/8", 3/8"? Annan strlk?
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: sarma
·
R
Western Har skaffat ett stångbett nu till min häst och red med de första gången i går, men det är bara det att där man fäster tränset och curben...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: real_cowgirl
·
Western :love::love: Hej här är lite bilder på speciella hästar. Kolla in painten han är så fin tänk om man hade råd med den 12500euro. De...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: Bewildered
·
Western Har ni några tips på övningar jag kan hitta på med hästskrället? Hon är väldigt stressad av sig, men har blivit mycket bättre under...
2
Svar
26
· Visningar
2 858
U
Western Vad har ni för byxor när ni rider? Skulle behöva ett par nya men vet inte vad jag ska ha.
2
Svar
38
· Visningar
5 037
Senast: Gordon
·
S
Western http://www.pixbox.se/alb597547
Svar
7
· Visningar
1 589
Senast: Shiney
·
Western Sitter just nu och är lite sur.Skulle ha varit till Sunne under helgen på kosse-träning men pga av förfå deltagare så blev det...
Svar
14
· Visningar
1 660
Senast: SKOGSRÅA
·
F
Western Hej på er bukemedlemmar! Jag tänkte höra en sak med er. Det är såhär att jag undrar över westernsadlarna från Hööks. En westerntränare...
Svar
6
· Visningar
2 473
Senast: Wild Rein
·
Western Jag har kommit på att min häst nog är ganska svankig över ryggen. Provade en continental häromdagen och det gick ju inte alls...
Svar
11
· Visningar
2 938
Senast: Bill
·
P
Western Hoy. E d nån som ska dit? Jag jobbar , vilket innebär att Bewildered får tävla min pålla. :angel: Hon kommer att död mig för detta.:D ...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 875
Senast: Paxinarion
·
S
Western Är det bara jag eller varför fungerar det inte att gå in på DWR´s hemsida? :confused: ( http://www.dalawestern.com ) Vet ej om...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Zip A
·
S
Western Förra veckan var hon svullen i bogen och igår när jag red så tvärstannade hon och ville inte gå mer det vi såg sen var att hon inte tog...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Shiney
·
Western Vad betyder det om silvret på ett träns är "silver plate over brass"? Är det då sån där ful typ som "folie" överdrag? Eller ser det...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: Wild Rein
·
Western För oss som i år har föl! Hantering, händelser och hur vi förbereder fölen på åren som kommer! Hur tidigt börjar ni klia och klappa...
Svar
13
· Visningar
1 380
Senast: malumbub
·
F
Western Någon som har ett eget westernstall hemma, eller som en egen liten westernstad? Om du har det, knäpp gärna några kort och lägg in här!
Svar
6
· Visningar
2 274
Senast: Charmy
·
Western Jag har ett jätte problem, hästen jag rider kan inte galopp. hon bara rusar, tar man lite i henne för att hon ska sänka farten blir det...
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: Calladora
·
U
Western Måste man ha hatt när man tävlar om man är senior eller är det valfritt ? Vad är det för nått som gäller? Känner mig liksom inte bekväm...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: real_cowgirl
·
R
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: Marty
·
R
Western Nu ska jag ta och våga mig upp med lite ridbilder på mig och hästen. Bara för er som inte har koll på vad jag har för häst så kommer...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 909
Senast: Tender
·
Western Finns det i Sverige? Tycker det verkar ruskigt kul:)
Svar
11
· Visningar
1 525
Senast: silca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka