EWR D tävling i Bräkne-Hoby 13 okt

Sv: EWR D tävling i Bräkne-Hoby 13 okt

Har ewr tävling i bräkne hoby så e d tack vare ridhuset , annars har klubben en egen ridbana i Johannishus. Så med andra ord e d inomhus.

ok, är varken medlem i i ewr eller sett en tävling av dom tidigare så har inte bästa kollen, men missar troligtvis denna tävling oxå då jag inte tar mig hem ifrån tävlingen sen :( ska kolla om jag kan titta en liten stund iaf om jag får pappa att köra en runda.

Tjadu ^^ vart bor du? bor du i karlshamn får du snacka med oss nästa gång så kanske vi kan ordna något ^^

Jao.. Shoni och jag överlevde... fast nog var gaspedalen lite väl nere i botten, men jag är nöjd ändå.. gick helt klart över förväntan, jag hamnade inte i gruset, inget bockande eller kickande, vi hade åtminstone snabb stor och liten långsam även om jag fick ett hjärnsläpp och missade mönstret Precis i slutet på reningen. Typiskt. Men jag är nöjd ^^ vi är åtminstone charmiga :D

Visst är ni charmiga...;)

Speciellt när Shoni bestämmer sig för att "fatta galoppen" och slår på en tvärnit i sliden.... Underbart..:bow::bow:

Hur som helst så var det trevligt att träffa er.....

Ser fram emot nya träffar....

Speciellt när Shoni bestämmer sig för att "fatta galoppen" och slår på en tvärnit i sliden.... Underbart..:bow::bow:

det var trevligt att träffa er med, och som klassisk ryttare blir man inte lite sugen på att prova på.. ehum.

:bow:till fia och shoni som skötte sig galant i dag.
Om det går bra för fröken kan jag visa några bilder som jag lyckades ta trots den hejdundrande farten. Missade tyvärr att få med det snygga stoppet :P

Senast ändrad:

Åh Bilder bilder. Visa nu !!!!!!!!.
Vet du ? Vi har ju shonis brorsa, du e välkommen att träna honom . Han ska banne mig tävlas nästa säsong. Kul att träffa dig Syrran, Din bild här på buke gör dig inte rättvisa. Ja tror att de bor en tant raffa under all hästjägar autfit;).
Bew ! Till dig. Kanon . Har kollat videon. Ser ok ut , vet vilka fel du gjorde o reiningen. Vi ska träna på mönsterplasering, det är det konerna e till för. Du red inte felväg.!!!!:banana:. Nu e d bara att fixa tränings upplägget i vinter.

:D:D:D

Men outfiten på bilden... och den igår... är suverän..
Speciellt den igår .... man fryser inte i den...

Den Hakar ja på! Lite country afton här i byggden nästa lör. Lite ljug o lite drickbar b vitamin. Kan de va nå?

Den Hakar ja på! Lite country afton här i byggden nästa lör. Lite ljug o lite drickbar b vitamin. Kan de va nå?

Absolut... jag (vi) är öppna för alla typer av drickbara vitaminer ;)
Innan jag svara bestämt så måste jag gräva lite i kalendern.... Även jag har ju ett yrke som kräver närvaro på helger...

Absolut... jag (vi) är öppna för alla typer av drickbara vitaminer ;)
Innan jag svara bestämt så måste jag gräva lite i kalendern.... Även jag har ju ett yrke som kräver närvaro på helger...

Du kan pm när du vet. Pirajan kanske osså vill haka på . finns säng pl här .:D

Men HALLÅ!?

inte ska ni väl dricka B-vitaminer utan mig å Batzo och utan att bjuda in jenny? o.0 Mamma dåe! *skälla lite på*

Och tusen å åter tusen tack till era kommentarer.. ska strax samla mig nog för att titta på filmen så får vi se om jag någonsin vågar lämna stallbacken igen.:crazy::o

nu ska Batzo å jag kelas i soffan.

Senast ändrad:

Klart vi ska fixa b vitamin till lovelyn osså.
Kollat bilderna du e as cool.:bow: Snyggaste cowgirlen i värden på coolaste ponny:cool: . Mina älsklingar ja e så stolt:angel: . älskar er:love: mye

Bew har jobbt på High Chiparral i 4 sesonger d e därför hon har den coolaste western looken, tycker i alla fall ja. smil

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Alltså, nu vill jag höra era tankar och upplägg kring inlärning av personspår. Jag vill börja spåra med min collie-tik och eftersom hon...
2
Svar
25
· Visningar
3 816
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
955
Senast: cassiopeja
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025