Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Hej har en westernsadel som jag undrar lite över. Köpte den för 5 år sen begagnad. Vet inte vad det är för märke. Kan någon hjälpa mig...
Svar
13
· Visningar
1 693
Senast: MsSleepalot
·
Western Är dessa ngt att ha? Usch va många såna här trådar som görs men det är ju en djungel för oss ovetande som ändå vill hitta en bra sadel...
2
Svar
21
· Visningar
2 578
Senast: Yrja
·
Western Finns det några här på Buke som rider western med sin arab? Har en ganska nyinköpt som jag funderar på att ta upp mitt westernintresse...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 806
Senast: Jockeog
·
Western Såg en bild på en som tävlade westen gren där hästen gick över en liten träbro i tråden...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: sarma
·
Western Hej hej! Bor i Kopparberg (utan för örebro 8 mil) och undrar om de inte finns nå träningssugna westernkompisar där ute? Eftersom...
Svar
3
· Visningar
911
Western Då jag efter nästan 2 års desperat letande inte hittat någon engelsk sadel som passar både mig o min häst, tänkte jag prova om jag...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: Yrja
·
R
Western Tjena. Jag tänkte fråga hur det är att åka till Danmark och tävla. Funkar våra WRAS licenser där eller skall man skaffa några andra...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: roping-malin
·
Western Hej allihopa! Jag har precis registrerat mig här, tyckte att det var på tiden. Största anledningen är att jag snart ska köpa min...
Svar
7
· Visningar
1 328
T
Western ...men han är inte alls en sådan häst som jag är ute efter! För att ta det från början; i onsdags var jag på ridskolan (har börjat...
2
Svar
33
· Visningar
3 317
Senast: Thornbird
·
F
Western Detta kallar jag spinn! :rofl::rofl: http://www.youtube.com/watch?v=EoMmH4-X4KM
2
Svar
23
· Visningar
2 429
Senast: Beemergirl
·
S
Western är det annorlunda med storlekarna där? Funderar på att köpa en sadel till min travare, men verakr ju bara finnas 16" som störst för det...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Ginne
·
Western upptäckte att lädret på mina stigbyglar blivit så nött att det blivit ett litet hål och givetvis ( :smirk: ) pillade jag lite så att det...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Tender
·
P
Western Är nyfiken på vad ni tycker? Jag går en sadelmakeri utbildning i den lilla orten Tärnsjö och har 2 år kvar på den. Har nu tillverkat...
Svar
18
· Visningar
1 983
Senast: PalteDoben
·
C
Western Visa bilder på era små cowboys/cowgirls!!! Här är min son Nathan 4 1/2 år på sin 17-åriga foderponny som åkte i fredags. Hon är ett...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 565
Senast: Thornbird
·
Western Tänkte bara tipsa om det här; http://www.aqha.com/showing/shows/worldshow/livefeed.html För alla oss som vill se BRA ridning men inte...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: maja_70
·
Western jag har ramlat på ett par trevliga sadlar & trevliga priser:angel: om vi nu säger som så här: bägge passar hästen, bägge passar mig...
Svar
19
· Visningar
1 454
Senast: Bill
·
N
Western Hej alla! Är det någon som vet om det finns nån regel om vad man måste ha för sadel när man tävlar inom western? Jag funderar på att...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Western_lover
·
Western Har fått erbjudande om att köpa en begagnad sadel av märket Grauber & Partner, Germany. En snygg sadel som passar min häst och min...
Svar
5
· Visningar
1 930
Senast: bigganl
·
W
Western Hur bedömer domaren i WP och WH ? Tänkte starta i det nästa helg, men har aldrig gjort det innan. Vad får man minuspoäng för och så...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Western_lover
·
Western av dem som är aktiva på westernforumet? Jag har träffat _Eva_och malumbud. Tror inte att jag har träffat någon mer. Lina_Olsson...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 879
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18