Vilka har du träffat

Sv: Vilka har du träffat

Jag har träffat Carolina och Seabaz som jag vet om. Fast när jag träffade Seabaz så visste jag inte att det var hon.

Hola,

Det har blitt några under åren. Många finns inte kvar längre eller har uppstått i annat namn. Dessa finns i alla fall här då och då...

Alazzi
Apollo 13
Lina_Olsson
Malumbub
Mike
Piraja'
Quarter4Ever
Twinstar
Syrran
Whalor

Säkert någon mera, fast jag jag vet inte vem... Själv är jag lätt att känna igen och inte särskilt anonym..

mvh Eva

Ja...just det ja...det får jag ju inte glömma. Tyvärr minns jag inte hur du ser ut men jag antar att vi kommer ses fler gånger.
Då måste du komma fram och säga hej :)

_Eva_ , syrran...hm...Mustang...och såg jag inte SomethingCorporate i en tråd...sen har jag träffat en hel hög med bukefalister i övrigt men de håller sig på lite andra forum än just western...;)...Paxinarion har jag sett men inte pratat med...än

De har du visst de eller jag pratade me dig, den hukande funktionären, mystisk typ så vi blev diskade i trailen.:mad::angel:De e bra att ha något att skylla på :rofl:

Jag satt faktiskt på en mycket låg bänk, därav den hukande stilen:cool:...Och, ja nu har jag träffat dig;)

För rättvisans skull såg jag till att sitta där under hela klassen så det blev lika för alla:D...

:o...BonRaiz...:o...:angel:

Tänkte väll det:angel:
Du är förlåten:)

Själv har jag "bara" träffat (och pratat med):
Piraja och Fia_90....:crazy:
Sett en hel del, men inte "vågat" gå fram:o
Får väll se om man är lite tuffare på HC iår:D

Nu dammar vi av en tråd igen.
Jag har träffat Gordon, Piraja, Syrran, Bewildered förstås o Lavellyn

OK... hänger väl på då...

Förutom att jag träffat ett gäng bukefalister vid en buketräff för drygt ett år sen... ingen nämnd ingen glömd... :crazy:

Så har jag den senaste tiden träffat..

Piraja... så gott som dagligen...;)
Bewildered...
Paxinarion..
BonRaiz..
_Eva_..
Lady Mike..
Levellyn...

Jag har säkert sett många av er på tävlingar och dyl men tyvärr har jag aldrig fått nöjet att verkligen träffat någon..synd när vi delar detta underbara intresse!

Vilka var på harvest? Tävlade någon?
Jag tävlade allbreeds wp,wh,wr och tr.
Red oxå treårs futurityt.

/F

Var på Harvest, jag hoppade tävling men min andra hälft tävlade, och min häst tävlade...SQHF Halter, Junior Pleasure, SQHF Pleasure, Yearling halter...:D

Då ska vi se då.... :cool:

Texaz
Wrangler
Simpe
Monke
Lina_Olsson
quarter4ever
Reykurboy
Sugargirl
Anneli
kicki13
elinsjoberg
Mike
_Erik_
hotrodder
cassina
Brave_Pepsi
cowsense
Joice
Myra

Är det någon jag glömt är det bara att skylla på den begynnande seniliteten..... :angel: eller så kan vederbörande hojta till här... ;)

Var på Harvest, jag hoppade tävling men min andra hälft tävlade, och min häst tävlade...SQHF Halter, Junior Pleasure, SQHF Pleasure, Yearling halter...:D

Ok! Hur gick det i SQHF pleasure?
Jag var där för att tävla en häst som jag ridit åt ägaren ett par månader i allbreeds klasserna.
På lördag fm kom ägarna till ett sto som var anmält till SQHF pleasure och sa att dom saknade ryttare och frågade om jag kunde tänka mig att rida henne.
Jag tackade ja och red henne en timme vid lunch och sen tävlade jag henne på kvällen. Det var hennes första tävling och hon skötte sig verkligen kanon! En helt underbar häst.
Så vi kom 7:a, vilket var långt över förhoppningarna.

Var du nöjd med din helg? Vad heter din häst?

Ok! Hur gick det i SQHF pleasure?
Jag var där för att tävla en häst som jag ridit åt ägaren ett par månader i allbreeds klasserna.
På lördag fm kom ägarna till ett sto som var anmält till SQHF pleasure och sa att dom saknade ryttare och frågade om jag kunde tänka mig att rida henne.
Jag tackade ja och red henne en timme vid lunch och sen tävlade jag henne på kvällen. Det var hennes första tävling och hon skötte sig verkligen kanon! En helt underbar häst.
Så vi kom 7:a, vilket var långt över förhoppningarna.

Var du nöjd med din helg? Vad heter din häst?

Inte våran häst..men plac blev 1:a och 7:a, en fjärdeplacering totalt, hästen ägs av Qtrsforpleasure....:)

Har träffat fler kom jag på...
Wrangler
Qtrsforpleasure
Zip A
Annelisan
Joice
Sidekick
Peppan
Monke
Helena

säkert fler...:banana:

Den ende som jag vet om att jag träffat är Mike.

Sen kan jag ju ha träffat folk utan att veta att de är bukefalister. :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 046
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 076
Senast: Bison
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 985
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025