Källquists w-sadlar

Sv: Källquists w-sadlar

Jag har inte 10 000 att lägga på en sadel. 5000 är mitt pris och därför måste jag söka bland beg. i den prisklassen. Men jag ska absolut kolla tidningarna. Tack! :)

ok jag trodde du hade 10 att köpa sadel för men du vill ha en som kostat minst 10 ny alltså. Men de ska nog inte vara så svårt. Men den måste ju passa oxå.

Sv: Källquists w-sadlar

Absolut. :bow: Dåligt sittande sadlar är en av anledningarna till att jag aldrig rider med sadel numera. Inte ens i den som är utprovad.

Men nu tänkte jag ändå ge mig på och försöka hitta en bra w-sadel att variera med på uteritterna. 5000:- är vad jag har att lägga på en sån sadel just nu. Nr 1 är passformen och kvaliten på bommen - behöver en sadel som inte blir skev eller på annat sätt tappar formen. Sen är det bara trevligt om den också är lite snygg. :)

Jag tycker att en sadel som ny kostar 8-10 000 borde kunna ha den kvaliten? Helt vill jag ju ha träbom också.

Liknande trådar

Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·
Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
1 056
Western Är nu på G att som helt okunnig göra mig ett andra försök att skaffa mig en w-sadel. Varför? Tja, bra fråga. :D Vi rider mycket ut...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Yrja
·
Utrustning Jaha, så var besöket hos sadelutprovaren avklarat då, med fullblodsdonnan. Och jag funderar desperat på banklån.. Den sadel hon lånat...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare