westernarab

Sv: westernarab

Jag rider western på min mors arab o hon luffsar i skogen :smirk:
men här är en bild från våran Helt första westerntävling (o hittills enda, blir fler nästa år hoppas vi) o vi var väldigt spända vilket syns :crazy:
6074837.jpg

6074835.jpg

går jätte bra, sen är det egna planer på egen arab som ska bli western kuse :)

Åh, Izaar :love: Nästa år ska du och jag ut och tävla, glöm inte bort det! ;)

haha det e lugnt, men då måste Izaar äckliga undehals tränas bort, det e lite jobbigt när det e flera som rider samma häst...men klart som fan vi ska ses på banan! :bump:

Absolut! :) Hur går det med lill tjejen då, har du köpt henne än? Hon måste ju också bli en framtida western häst va? :D

*kl*

Min arab efter Glaz. Ännu en WRN:are här:D

hayczek2.jpg

Hay2.jpg

he2.jpg

_MG_9262.jpg

bad17__11821737101.jpg

Bildbomb..

//Gilly

Araben är utmärkt som Westernhäst. Har 6 st varav f.n. en tränas o tävlas i western. Jag åker o tränar Elviz för Anders Josefsson. Har sett många duktiga arabekipage ute på tävling b.la. Carolina Schwieler på Don Miko och Marie Tulesjö på Miriam.

6st oj! du vill inte sälja nån?:angel: jag är nämligen lite smått ute efter en arab!

Vilka fina bilder du har "Gilly"! Trevlig häst det verkar vara! :)

Är det sant!? Vad kul! :) Är hon vet. besiktigad än? När ska du hämta henne?? Nu blev jag nyfiken! :D

nej hon är inte besiktigad, det komemr jag nog göra den dan jag ska hämta henne, vill vara med då. men om hon itne går igenom så får jag väl ta med mig henne till Helen o skriva om kontraktet...
hon kommer hem i mitten på december! :bump:

nej hon är inte besiktigad, det komemr jag nog göra den dan jag ska hämta henne, vill vara med då. men om hon itne går igenom så får jag väl ta med mig henne till Helen o skriva om kontraktet...
hon kommer hem i mitten på december! :bump:

Åh, vad roligt! :) Men då får du ju faktiskt åka tidigt så att du hinner hälsa på mig också....:angel::D

Så spännande, hoppas att det går bra med henne, du vet att du har en betäckning med Geiser sen, haha ;) Be henne att växa fort! :D

då får jag åka jätte tidigt, för jag ska hämta henne i Uddevalla :rofl:
jo jag väntar tills hon är 4 med att betäcka, sen komemr både jag o hästen över;), emn jag måste ju hälsa på tidigare än så tycker jag :)

What!? Nu är jag inte med på noterna....:crazy: Vad gör bebis i UDDEVALLA!? :eek: Ja då får du åka riktigt tidigt i så fall, haha :D

Jaa, klart du ska komma tidigare och hälsa på, du är alltid välkommen :D Du kanske till och med kan komma någongång när det inte regnar (för en gångs skull.....) ;) Sen får du ta med dig hästen också :)

What!? Nu är jag inte med på noterna....:crazy: Vad gör bebis i UDDEVALLA!? :eek: Ja då får du åka riktigt tidigt i så fall, haha :D

Jaa, klart du ska komma tidigare och hälsa på, du är alltid välkommen :D Du kanske till och med kan komma någongång när det inte regnar (för en gångs skull.....) ;) Sen får du ta med dig hästen också :)

jo serenada, syrais mamma är ju såld till black arabians of sweden, kathleen o det ligger i uddevalla så...

jo men klart jag måste komm ao hälsa på. det måste du pxå btw!:bump:

jo serenada, syrais mamma är ju såld till black arabians of sweden, kathleen o det ligger i uddevalla så...

jo men klart jag måste komm ao hälsa på. det måste du pxå btw!:bump:

Jaha! :idea: Nu är jag med igen, trodde att de var kvar på Runnbäcken :angel:

Självklart! Och det kan du ge dig på! Jag måste få se alla gosiga pållar! :love:

Han ser riktigt liten o söt ut:-) Hur stor är han?

//Gilly

Liknande trådar

Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 651
Senast: Askur
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18