Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isituss:
Jag skrev väldigt mycket på bilddagboken/dayviews om det kanske var där du läste? Annars har jag också bloggat ett par ggr i lite omgångar men tröttnat.
I Sverige har de fruktasnvärt dålig kunskap om nackskador och jag har fått ytterst lite häjlp av svenska sjukvården, genom Nackskadeförbundet träffade jag en annan nackskadad i närheten av mig ja, han hade nackkrage dygnet runt och det hade försvagat musklerna så nu kunde han inte vara utan, sen opererades han i Iran och blev så himla mycket bättre och då blev det bara ännu mer självklart för mig att det var rätt alternativ så februari 2011 flög jag dit och opererades.
I Sverige hade jag eventuellt kunnat "tjata" mig till en operation, det var en kirurg på Sahlgrenska som funderade på att operera mig men det var vid det tillfället 3 utförda operationer med den metoden, och alla hade gått dåligt och alla som opererats mådde sämre så jag ville inte vara nummer 4... DÅ kändes Iran som ett klart bättre alternativ.
Japp, det fick jag göra.
Ja, nu blev det världens längsta inlägg och det var egentligen inte det tråden skulle handla om, men det blir så lätt när man kommer in i ämnet att det rullar på.