Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Har några snabba frågor...Hoppas någon här inne har tid att svara på dem under dagen ;) Funderar på att starta en Trail at hand i...
2
Svar
27
· Visningar
4 487
Senast: Kickis
·
S
Western Är rätt ny på det här med western, men har haft egen häst i över 20 år och vet hur viktigt det är med bra passande sadlar... Men...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Sasse_
·
Western Min pappa vill ha lektioner i horsemanship samt lite westernridning (men han har ingen ridbar häst). Och jag vet inte hur jag ska kunna...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: Poudel
·
B
Western hej e lite förvirrad angående APHA poängen. Finns där någonstans på APHA´s hemsida vart att man kan kolla hur många poäng man har?
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Wild Rein
·
Western Jag var på min totalt andra Western tävling igår men då med min inridning, som vart riden första gången för 9 månader sen vi var på...
2
Svar
25
· Visningar
2 343
Senast: busigdemon
·
H
Western Hej! Jag kan ingenting om western men jag har börjat bli lite intresserad av det nu så nu vill jag veta mer :) Vad är en D-tävling...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Elanor
·
Western Är det någon som har koll på om det finns någon duktig sadelutprovare, inte alltför långt från Göteborg? Pålla har ju växt till sig...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: Amazon
·
Western Angående Harvest Festival, så finns det någon här som skulle kunna erbjuda boende fredag-söndag för mina två stalltjejer, 19 resp 20 år...
2
Svar
31
· Visningar
2 946
Senast: åke
·
Western Ja..som rubriken säger. Nedan får ni ett litet smakprov på min ev. nästa stjärna;). En haflingerkille på 12 år, än så länge gudasnäll...
2
Svar
24
· Visningar
2 273
Senast: åke
·
Western 1. Ska man ha plastrong i Hunter, eller räcker det med bara skjortan? 2. Det står att vojlocken ska vara vit eller "natural". Vidare...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: wrangler
·
Western In med bilder på era träns! Show som vardag, visa! Ska köpa nytt till unghästen och vill ha lite tips:banana:
2
Svar
33
· Visningar
3 051
Senast: Mirre
·
Western Jag skall flytta till ett stall där dom rider western, jag kan inget om detta. mitt sto har jag ridit till själv, hon kan typ inget...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Evita_peron
·
Western Vem ska dit och i vilka klasser ska ni vara med?
2
Svar
21
· Visningar
2 024
Senast: bright_sara
·
Western Jag är helt nybörjare på westernsadlar men vill köpa en för att rida ut i. Vad ska man ha då ? Börjar man titta finns det ju massor...
Svar
7
· Visningar
1 851
Senast: abc
·
B
Western hej e där nån som var på Championetet i helgen, sj tyckte jag att det var katastrof att där inte var fler anmälda. sj hade jag en lyckad...
2
Svar
28
· Visningar
2 529
Senast: pagent
·
Western Är det någon som har provat ut westernsadel enligt continentals westernsadlars koncept via Bonanza? Erfarenheter? Enligt bilden på...
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: Egonson
·
Western Hur många SM finns egentligen inom westernridningen. Fattar ingenting. Ser att det är en till SM klass i reining på september rundown...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 787
Senast: pagent
·
M
  • Låst
Western Fortsatt godkännande för Swedish Paint Horse Association, SPHA I beslut av den 28 september har Jordbruksverket nu godkänt SPHA:s...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 805
Western Hej, jo det är så att jag undrar om westernhjälmar. Jag har hört att det är dåligt och inte säkert och hos endel så är det bra. Jag...
Svar
7
· Visningar
2 317
Senast: Piraja
·
A
Western Jag har börjat träna lite trail med min häst och hon verkar tycka att det är mycket roligt. Sidepass över bom fattade hon ganska snabbt...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: qtrsforpleasure
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka